Ga naar inhoud

Nageltje en veel bloed...


Popiedoooo

Aanbevolen berichten

Amber heeft net haar nageltje gebroken.. Hij zat helemaal omgedraaid aan haar pootje. Geen idee hoe ze het voor elkaar heeft gekregen.. Maar er lag ook een gigantisch spoor van bloed in mijn kamer.

Heb meteen de DA gebeld. Zei dat ze niks voor mij konden doen als t nageltje weg was maar als ie er nog zat moest ik t even aankijken hoe t ging.. Inmiddels (2 min na t ongelukje) heb ik m gevonden en heb ik met een papieren zakdoekje haar teentje zachtjes proberen dicht te knijpen. Vond ze natuurlijk niet prettig want het is sowieso niet echt een schoot konijntje.. Er kwam nog behoorlijk wat bloed vanaf...

Nu zit ze weer in dr hokje en is ze dr teentje de heletijd aan het schoonmaken... Wat is nu wijsheid? Toch naar de DA terwijl ze niks voor mij kunnen doen (is wat ze zeiden)

Hebben jullie tips voor mij zodat ik dit goed kan verzorgen en zodat ze geen pijn meer heeft? Ik vind het verschrikkelijk als ze pijn heeft hoewel ik dr niet hoor gillen of knarsetanden...

Dus graag hulp van mensen die dit al eens hebben meegemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik mijn eerste konijn kreeg, had ze ook een keer haar nagel gebroken maar die lag er echt er af. En dat bloedde ook heel erg. We zijn naar de DA geweest en kregen we zalf mee geloof ik, we deden zelf een verband om en dat hebben we elke dag ververst, de nagel is niet aan gegroeid maar ze had er geen last meer van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .