Ga naar inhoud

iemand een idee


Aislin

Aanbevolen berichten

hey

ben mij iets aant afvragen. Azia is een week en een half geleden naar de dokter geweest, trommelzucht. Ze heeft een hele reeks medicatie en dwangvoeding gekregen, vorige week ben ik 's avonds met speod naar het dieren zieken huis moeten gaan, ze at ni meer en ging op haar zij liggen heel ongemakkelijke en dat ondanks al de medicatie. Bij de dokter heeft ze morfine gehad en op ge warmt serum omdat ze onderkoeld was 35.6 graden. Heb tgerug pijnstiller beginnen geve. Nu is alles weer in orde, ze is allert, eet en drinkt terug, begint te spelen, geeft mij lekjes en begint moelijk te doen voor haar medicijnene te nemen :)

Maar nu s ze soms aant knarsetanden, soms als ik haar aai, daarstraks had ik haar op mn schoot en was achter haar oortjes aant krabben en toen begon ze weer te knarse tanden volgens mij vind ze dat leuk. maar soms doet ze het ook als ze gwoon in haar kooi zit.

De dokter zegt dat het een teken van pijn is, maar ik voel ik nix speciaals aan haar, ze laat ook niet blijken dat ze pijn heeft ofz, of dat ze last heeft van oormijt ofz.

ik lees op internet dat het een teken van pijn kan zijn maar het kan ook zijn dat ze zich goed voelt.

Weet iemand raad, zou ni graag hebben dat ze al weer een terugval krijgt, vertrek maandag voor een weekje nr het buitenland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn konijnen doen het ook als ik ze aai. Zij doen het dus echt omdat ze het fijn vinden.

Ik denk dat je bij jouw konijn ook naar de rest moet kijken. Vertoond ze nog andere tekenen van dat ze zich niet goed zou voelen? Ik snap dat je nu wat ongeruster bent na wat er met haar gebeurd is.

Je beschrijft dat ze het doet op het moment dat je haar aait. Daarom lijkt het me nu dat ze het doet omdat ze het fijn vindt. Maar jij kent je konijn het beste, als je twijfelt zou je altijd de dierenarts kunnen bellen of nog een keer langs gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vaak hoor je verschil in knarsen van pijn of genot: bij pijn is het echt hard de kiezen over elkaar schuren en van genot is het meestal een beetje zachtjes heen en weer bewegen van de kaak (zelf vergelijk ik het altijd met het spinnen van katten). Hopelijk gaat het snel weer beter met Azia en weet je binnenkort helemaal zeker dat het knarsen van geluk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik mijn konijnen aai dan knarsen ze ook zachtjes met hun tandjes

toen brenda een gasaanval had knarsentandde ze van de pijn

en dat was een veel harder geluid dan als ze het doen omdat ze

het naar hun zin hebben

bij pijn is het echt een doordringend geluid{best moeilijk uit te leggen}

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb gemerkt dat ze het vooral doet wnnr ze geeten heeft of gaat zitten/liggen. lijkt alsof ze op iets aant knabbellen is, zit er mss een m vanaf en je kan het horen. ze deed het niet toen ze ziek was.

Ze doet normaal eet, drinkt,plast en keutelt en toch heb ik schrik dat ze terug ziek wordt, wordt er zelf ziek van, vertrek maandag mn ouders gaan voor haar zorgen maar zij kennen haar niet hoe ik haar ken. ben echt wel ongerust.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .