Ga naar inhoud

Knaaghout


Minnie

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik had even een vraagje.. is knaaghout goed voor een konijn?

ik heb namelijk knaaghout gekocht in de vorm van een wortel

maar mijn huisgenoot zegt weer dat het slecht is omdat er splinters inzitten..

maar knaaghout is toch speciaal voor konijnen? dus lijkt mij dat het dan splinter vrij is??

of zie ik het nou weer verkeerd:$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enigste waar je naar moet kijken is waarmee het hout gekleurd is en welk hout er gebruikt wordt ;) Naaldbomen zijn giftig voor konijnen, maar volgens mij wordt het hier niet van gemaakt. Volgens mij was de kleurstof van plantaardige producten gemaakt. Maar ik weet het niet zeker, dus dat zou je zelf nog even na moeten kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plus dat met name de bast favoriet zijn bij konijnen, dat zit niet op het geprepareerde knaaghout.

Splinteren kan ik me niet voorstellen bij dit speelgoed, het moet aan bepaalde eisen voeldoen.

Nicky niet al het naaldhout is giftig voor konijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah okay.. ja de vrouw achter de toonbank zei dat het alleen van plantaardige producten is gemaakt.. en dat alles van het knaaghout dus eetbaar was.. thanks! :D

Ik zou nooit, maar dan ook echt nooit een verkoper op zijn/haar mooie ogen vertrouwen. Ze willen wat aan je verkopen en zullen daarom alles zeggen om jou dat product te laten kopen.

Ook niet alle planten zijn goed voor een konijn;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .