Ga naar inhoud

Bunny: sterilisatie!


LGBaby20

Aanbevolen berichten

Zoals sommige al gelezen hebben heeft Bunny al een tijdje last van haar hormonen. Het begon eigenlijk eerst met het rijden op mijn ex-ram. Dit werd langzaam erger. 2,5 week geleden heeft ze mijn ex- ram aangevallen, en 2 dagen later ook mij. Uit eindelijk heb ik besloten om haar te laten steriliseren! Dit is vandaag gebeurd dus open er maar een nieuw topic over.

De operatie is gelukkig helemaal goed gegaan. De dierenarts zag wel dat Bunny een baarmoederonsteking heeft. Volgens de dierenarts kan dat ook het 'agressief' gedrag veroorzaken. Ze heeft antibiotica mee gekregen voor de aankomende 5 dagen.

Ook heeft de dierenarts haar gebitje gelijk gecontroleerd. Dit was ook helemaal goed en hoefte niks aan gedaan te worden (gelukkig maar).

Toen ik haar kwam ophalen vond ik zelf wel dat er veel bloed in de vervoersbox lag. Dit gelijk even nagevraagt aan de dierenarts en hebben we de wond nog een keer goed bekeken. Het zag er goed uit.

Bunny is een konijn die echt niet blijft zitten voor aandacht. Het is natuurlijk logische dat ze nu suf is maar vond het toch wel fijn dat ik haar kon aaien. Ze bleef er lekker voor liggen met haar oogjes dicht!

We waren om 4 uur thuis en om 7 uur had ze nog niet gegeten. Maar om 7 uur zag ik haar toch lekker eten van haar stukje appel! Ik ben echt heel blij dat ze lekker eet..

Hopelijk wordt mijn kleine meisje snel weer beter!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat redelijk met haar. Ze ligt alleen maar stil in een hoekje en kijkt af en toe op. Ze heeft vandaag aardig veel gegeten, ze heeft zelfs hooi gegeten( wat een wonder). De wond ziet er nog mooi schoon uit en de hechtingen zitten er allemaal nog in.

Nee haar baarmoeder is niet verwijderd, wat ik wel erg raar vind. De dierenarts heeft me wel antibiotica gegeven.

Ik heb alleen al voor de sterilisatie 160 euro betaald..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .