Ga naar inhoud

oh jee wat is er aan de hand?


pluis en barrel

Aanbevolen berichten

Help! mijn konijn Barrel (geholpen voedster)doet sinds vanochtend "raar"

toen ik met de brokjes aan kwam nam ze er een en liet het daarbij, normaal doet ze er een moord voor!

ze ligt de hele tijd op haar buik en maakt bunnyflops, ik heb alleen niet het idee dat dit uit tevredenheid is.

Bied ik haar net wortel groen aan, zelfs dat wil ze niet eten:frown:

Ik maak me vreselijk ongerust en heb om 11.30 uur een afspraak bij de da

Net heb ik haar buik gevoeld, deze voelt zacht en ze knarst er niet bij, haar nek en oren voelen ook normaal aan.

wat zou dit kunnen zijn?

gr. jolanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ze last heeft van haar buik

Goed dat je gelijk naar de da gaat

Mijn voedster heeft het een paar keer gehad en dat kwam door groente

Ze was na een uurtje weer de oude

Het lijken dan wel krampjes

Ze krijgt geen groente meer en heeft geen last meer gehad

Heeft ze iets anders gegeten

Succes dadelijk bij de da

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn konijnemeisje heeft dit ook al een paar keer gehad. Dan heeft ze echt last van haar buik.

Inderdaad gelijk naar de DA. Bij haar was er toen een verstopping te voelen. Heb haar een paar dagen medicijnen moeten geven, maar ze was 's avonds na het bezoek aan de DA alweer haar vrolijke zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja, het is een vreemde situatie!

Net nam ze wel een hap van haar groente en ze heeft wat hooi gegeten, tussen door maakt ze vrolijke sprongetjes, en even later zit weer stil in een hoekje???

Ze heeft geen afwijkend voer of groente gehad, 's avonds krijgen ze alleen brokjes.

Het lijkt inderdaad wel een beetje op kroep(net als een paard)

Nou ik ga de nijnen inpakken en op naar de da.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben net terug van de da, de da kon niets vinden, buik was zacht, slijmvliezen zijn mooi roze, longen klinken goed

zover ze kon zien geen haken, geen koorts.

advies: goed in de gaten houden en anders vandaag nog terug, dan wordt ze ter observatie opgenomen.(ben zo blij met m'n da!)

Nu zit ze in het hok en Banjer zit even buiten het hok, ze heeft net brokjes gegeten, en nu nog even keutelen dan kunnen ze weer samen zijn.(ze zit appart omdat ik de keutels niet uit elkaar kan houden)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .