Ga naar inhoud

Het verdelen van voer over 2 nijnen


mon

Aanbevolen berichten

Hier geef ik ook een bakje biks voor alle 4 de konijnen samen en dat gaat goed. Mocht er 1 te weinig krijgen kun je er altijd voor kiezen om met de hand bij te voeren. Ga je meer geven heb je de kans dat de ander ook weer meer ervan gaat eten. Verder kan ik alleen adviseren om de konijnen regelmatig te wegen en de hoeveelheid voer daar op aanpassen. Uiteindelijk kom je meestal vanzelf tot een goede hoeveelheid voer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier zijn ze even groot en krijgen ze evenveel en dus regelen ze dat zelf :) Ik doe daar niets voor.

Hier geef ik ook een bakje biks voor alle 4 de konijnen samen en dat gaat goed. Mocht er 1 te weinig krijgen kun je er altijd voor kiezen om met de hand bij te voeren. Ga je meer geven heb je de kans dat de ander ook weer meer ervan gaat eten. Verder kan ik alleen adviseren om de konijnen regelmatig te wegen en de hoeveelheid voer daar op aanpassen. Uiteindelijk kom je meestal vanzelf tot een goede hoeveelheid voer.

Oke, bedankt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .