Ga naar inhoud

ondertemp


tantefie

Aanbevolen berichten

Hoe het komt weten we niet , ik heb hem pas 2 weken uit de opvang , verleden week werden zijn oogjes dik , en hij werd sloom , maandag naar de da geweest antibioticaspuit en zalf , maar moest vandaag terug komen omdat hij zo apatisch was .

Vandaag was de temp dus te laag , en heeft hij steroide gekregen , daar moet hij snel van opknappen , anders zou hij naar Driebergen moeten naar een da die oorinfuus kan aanleggen , maar hoop dat de steroide gaat werken natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu te laat haha , hij is nu al een heel stuk attenter en reageert meteen als ik het hok open doe dat was voor de steroide zeker niet , hij bleef gewoon stil zitten , ik heb een kruik in het hok gedaan en in het hok een klein hok , ik heb geen koude kamer oid .

Waarom hij dit heeft weet de dokter niet , dus dat is niet te achterhalen denk ik , ik heb hem pas 2 weken , of het een binnenkonijn was weet ik niet , in de opvang zat ie buiten daar zat hij al een maand , is daar gecastreerd en gekoppeld , toen bij mij gekomen.

Maar ben blij dat ik nu al vooruitgang zie , morgen ff tempen , als hij dan nog te laag zit maak ik in de schuur een noodhok , want ik heb geen hokken die door een deur passen , allemaal te groot voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .