Ga naar inhoud

welk (groen)voer is slecht voor je konijn


numfut

Aanbevolen berichten

Bovenaan in het topic gedeelte voeding staat een heel uitgebreide lijst met alle groenten, fruit en ander groenvoer die geschikt zijn voor konijnen. Ook staat er een lijst bij met dingen die je konijntje niet mag hebben.

Succes!

dank je wel en wat een leuke namen voor je konijnen ????? meschien niet maar denk ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je wel en wat een leuke namen voor je konijnen ????? meschien niet maar denk ik

Dankje, zijn inderdaad de namen van mijn konijnen.

Fudge en Muffin zijn samen een koppel en zitten buiten ( op het moment even in de berging). Billy en Lena zitten samen binnen. In het voorjaar ga ik dze vier aan elkaar koppelen zodat ze hopelijk allemaal samen kunnen zitten in de toekomst.

En nog even over de groenten: Je kunt het beste in kleine hoeveelheden kijken hoe konijn erop reageert als je iets nieuws geeft. Maar je gaf aan dat je konijn al langere tijd groenten krijgt. Als hij daar geen last van heeft, kun je daar best mee doorgaan. Bij zoete dingen moet je wel altijd oppassen dat je konijn niet te dik wordt.

Zoals Nicky al zei, niet elk konijn reageert hetzelfde op voeding. Daarom moet je je konijn altijd goed in de gaten houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje, zijn inderdaad de namen van mijn konijnen.

Fudge en Muffin zijn samen een koppel en zitten buiten ( op het moment even in de berging). Billy en Lena zitten samen binnen. In het voorjaar ga ik dze vier aan elkaar koppelen zodat ze hopelijk allemaal samen kunnen zitten in de toekomst.

En nog even over de groenten: Je kunt het beste in kleine hoeveelheden kijken hoe konijn erop reageert als je iets nieuws geeft. Maar je gaf aan dat je konijn al langere tijd groenten krijgt. Als hij daar geen last van heeft, kun je daar best mee doorgaan. Bij zoete dingen moet je wel altijd oppassen dat je konijn niet te dik wordt.

Zoals Nicky al zei, niet elk konijn reageert hetzelfde op voeding. Daarom moet je je konijn altijd goed in de gaten houden.

ja dat wist ik want anders krijgen ze diaree en ik geef hem nu minder voer en laat hem vaker buiten lopen maar ik heb niet soon grote ren en ook geen gras in de tuin weet je een goede oplossing of een goedkope ren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .