Ga naar inhoud

Drinken wat is normaal?


Woezelenpip

Aanbevolen berichten

Ik vraag me af of mijn konijn genoeg te drinken binnen krijgt.

Ik heb een drinkfles hangen maar zij gebruikt die echt nooit. Ik heb voor de zekerheid een extra bakje water neer gezet maar het lijkt er niet op dat er uit gedronken word. Ik weet niet of ze wel regenwater drinkt (ze zit buiten). Ze krijgt in ieder geval een hoop groenvoer. Dus hoeveel water moet een konijn ongeveer drinken?En kan het misschien ook zijn dat ze genoeg vocht uit haar groenvoer haalt. Ze is ietsje groter dan een dwerg konijntje. Ik moet er wel bij zeggen dat dit al lang speelt. Of ze plast weet ik trouwens ook niet want ze heeft haar mestplek buiten het hok en dit is in de aarde, hok blijft altijd netjes schoon. Is er misschien een trucje om er achter te komen of je konijn genoeg vocht binnen krijgt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De drink fles doet het wel, ik maak hem toch om de dag wel schoon voor het geval ze wel drinkt. Ze zit sinds vorige maand alleen, haar vriendinnetje is overleden waardoor is nog steeds onduidelijk maar toen zij er nog was, was de fles altijd elke dag leeg. Vandaar dat ik het niet in de gaten had dat ze de fles niet gebruikt. Ik ga binnenkort b.t.w wel op zoek naar een vriendje of vriendinnetje, wil eerst het hok een make over geven. Maar goed ik vind het toch wel zorgelijk dat ik niet zeker weet of ze wel drinkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook hetzelfde probleem met 1 van de konijnen, heb het met de DA overlegt en die zij dat ik even moest

opschrijven wat ik precies aan groenvoer geef, ze hebben een tabel als ik het goed heb en daar kunnen ze op kijken

of ze dan genoeg vocht binnen krijgen uit de groeten.

Ik maak de groenten ook nat omdat ik het eng vond dat hij niet /nauwelijks drinkt.

Hij is gisteren nog bij de DA geweest en was totaal niet uitgedroogd dus blijkbaar haald hij genoeg uit de groenten.

Maar hou het wel in de gaten , ieder konijn is anders . die van mij is ziek en beweegt niet veel dus das misschien ook weer anders

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .