Ga naar inhoud

gaat ze langzaam aan naar boven?


CamilaXD

Aanbevolen berichten

hoi mijn hangoor konijntje van zes is altijd heel erg dominant geweest en beet je als je met je hand in haar hok kwam maar de laatste tijd vindt ze alles best, ze slaapt de hele dag, ze is heel mager je voelt haar bekken en de ruggengraat en ik zie er amper meer eten, drinken en bewegen

wat is er aan de hand help we gaan maandag naar de da maar wil graag al wat informatie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een konijn die stopt met eten en drinken is zeker weten ziek! Spoedig zullen ook de keutels stoppen (als dit niet al gebeurd is).

Een konijn dat 24 uur niets eet en niets drinkt, zal 99% zeker weten komen te overlijden. Het is dus zeer belangrijk om NU de dierenarts te bellen en NU langs te gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee ik vindt het heel erg om te moeten zeggen dat ze het niet heeft gered:( ze had allemaal tumors in haar buik en longen. Ze konden haar een spuitje gven dat ze zich beter zou voelen dan had ze nog een paar dagen maar dan zou ze uiteindelijk stikken. Dus heb ik een hele moeilijke beslissing gemaakt , en nu is ze uit haar lijden verlost:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .