Ga naar inhoud

Stinken!!!


Micha

Aanbevolen berichten

Ik gebruik al bijna 1 jaar Supreme-Science-Selective!!! Goed voer.....toch?

Maar de laatste maanden stinkt zijn poep en is het ook vaak een beetje plakkerig (niet echt diarree)

Ook heeft hij bijna elke dag een vieze kont die ik dan met water goed schoon maak!

Zijn darmkeutels eet hij op daar heb ik op gelet.

Elke dag krijgt hij wel iets van een stukje sla, stukje wortel, wat loof enz enz!!

Wie weet hoe dit komt en wat ik eraan kan doen, zal ik toch ander voer kopen voor hem?

XXx Jolin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan het zijn dat hij niet alle bdk's opeet? Mijn ram had dit namelijk ook na al maanden lang groenten gehad te hebben. Toen ik stopte met de groente was het over. Misschien kan je dit proberen?

Een paar weken later begon het weer en toen kwam ik er dus met toeval achter dat het aan het hooi lag. Blijkbaar zat er teveel van een bepaald iets in het hooi.

Of krijgt hij misschien te veel biks?

aangepast door Nicky_the
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe meer hooi je konijntje zal eten hoe beter. SS is goed voer maar ook heeeeel erg lekker voor konijnen. Daardoor kan het zijn dat ze het hooi laten liggen. Je konijntje wegen en dan de hoeveelheid SS daarop aanpassen lijkt me nu het beste. En inderdaad even de groenten achterwege laten. Je kunt proberen om je konijn kruidenhooi te geven, dat vinden de meeste konijnen erg lekker. Die van mij zijn er in ieder geval dol op.

Het is niet normaal voor een konijn om zoveel plakpoep te hebben. Als het niet over gaat zou ik een bezoekje aan de DA brengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het stinkt zou ik toch eens een dierenarts raadplegen.

Waarom zou je dan gelijk de dierenarts moeten raadplegen? De keutels van mijn ram stinken ook en met hem is niets mis hoor ;)

De BDK's horen ook te stinken, dus als het trosvormige keutels zijn, dan is het heel normaal dat dat stinkt, maar het is niet normaal dat ze deze laten liggen. Vaak ligt dit laatste dan weer aan de voeding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De ontlasting van honden behoren juist te ruiken. Als die niet ruiken, is er wat mis met de anaalklieren ;)

De ontlasting van mijn kat ruikt naar gelang het voedsel dat zij gegeten heeft. Bij vlees ruikt haar ontlasting sterker als bij brokken. Dat is ook heel normaal..

aangepast door Nicky_the
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .