Ga naar inhoud

Bentley en Lilly ook aan de supreme science selective.


brenniiej

Aanbevolen berichten

Deze dame en heer gaan vanaf morgen ook aan de science selective biks.

ik hoor en lees zoveel goeds over deze biks. Lilly zit geregeld te tobben met haar darmen, bij deze gedachten heb ik een zak gekocht.. hopen dat ze het lekker vinden. ze zitten nu aan de HFST.

hebben jullie nog tips met overstappen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niks aan toe te voegen :he: @brenda heeft het prima uitgelegd

Nu mag SS zo gelijk gegeven worden

Maar waarom De hopefarms niet opmaken :yes::yes:

Dus lekker mengen

Als ze maar niet de ssjes eruit eten en de rest laten staan :bounce::bounce:

aangepast door jrjsieben
Link naar reactie
Delen op andere sites

haha daar ben ik inderdaad bang voor,:whistle2: maar ik heb het voor ze over :mdr: en ik lees ook zoveel goeie dingen over science selective dat ik het gewoon moest doen.. Het overstappen doe ik wel heel langzaam want Lilly is heel erg gevoelig voor nieuwe dingen.. Ik kam ze elke week heel uitgebreid, ben wel half uur bezig per konijn:).. en sinds vorige week heb ik ook de furminator en die is erg fijn, ze waren daarna super zacht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha daar ben ik inderdaad bang voor,:whistle2: maar ik heb het voor ze over :mdr: en ik lees ook zoveel goeie dingen over science selective dat ik het gewoon moest doen.. Het overstappen doe ik wel heel langzaam want Lilly is heel erg gevoelig voor nieuwe dingen.. Ik kam ze elke week heel uitgebreid, ben wel half uur bezig per konijn:).. en sinds vorige week heb ik ook de furminator en die is erg fijn, ze waren daarna super zacht!

had al zo mijn vermoeden dat je de furminator gebruikt. Ik ben alleen bang als ik die koop en gebruik dat ik TE veel ondervacht wegkam en ze leven hier buiten dus ben bang dat ik hun winterjasje te veel weghaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Ik ga ook over op de SS. Nu heb ik 1 konijn van de vier die echt last heeft van haar darmen. Ik weet niet of het van de biks komt die ik nu geef (Supreme russel tasty bites) maar ze zit helemaal onder de viezigheid. Heb daarom net de DA gebeld en ze adviseerde mij ook SS. Het is dan wel duur, maar als je daardoor gezonde konijnen hebt is dat alleen maar goed (geen DA bezoeken, of ziek konijn hebben).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je nijnen het er goed op doen en dat ze het lekker vinden. Nu maar hopen dat het zo blijft, maar dat denk ik wel.

Doerak eet SS als voer maar is er net zo blij mee als beloning (snoepje). Hij doet er heel veel moeite voor.

aangepast door Wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .