Ga naar inhoud

Zwartje weer aan de medicatie, alweer last van natte achterhand


michaela23

Aanbevolen berichten

Zoals de titel het alweer zegt, Zwartje is sinds vandaag weer aan de medicatie. Een AB voor 2 weken, pijnstilling voor 10 dagen en Ferbendrops voor 28 dagen. Ze heeft alweer een natte achterhand. Verder eet ze heel goed, komt lekker bedelen, steelt zelfs eten van Denzel, maar haar achterhand is weer nat. Ook begint het te stinken, dus vandaag haar gewassen met alleen water en haar vacht wat bijgeknipt en de kale plekjes weer ingesmeerd. En het ging nog zo goed. Begin december was ze van de medicatie af, en ze was lekker droog. Ook begon er weer haar te groeien op de kale plekjes, en sinds een week werd ze langzaamaan weer nat. Ik dacht eerst dat het niks geks was, dat het wel weer over zou gaan, maar helaas. Gisteren de DA gebeld over wat we nu moeten doen, en ze stelde voor om of weer te beginnen met medicatie, of een echo laten maken van haar nieren en baarmoeder. Aanstaande dinsdagmiddag om 13.30 uur mag ik haar brengen voor een echo, en ik mag er zelfs bij blijven, dus dat gaan we maar doen. Maar omdat het nu nog 6 dagen duurt voordat de echo plaatsvindt, wilde de DA wel dat ik weer medicatie aan Zwartje geef....

Ik weet het nu even gewoon niet meer.... Ik hoop gewoon dat het niks ernstigs is. En stel, er is niks ernstigs, wat moet ik dan doen? Is ze dan gewoon incontinent? Maar hoe moet ik dat dan doen met haar natte achterhand? Pfff, wat een vragen zeg, ik wil gewoon dat ze weer beter wordt....

O ja, mag je een konijn in een sopje met groene Biotex zetten? Of moet het persé Badedas of Dettol zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oew, ik had het beter moeten zeggen :$ .Ik bedoel met 'zich van haar afbijten' dat ze niet meer over zich heen laat lopen door Denzel qua eten. Hij pakt vaker weleens groente of gedroogde appelstukjes van haar af, maar nu doet zij dat ook bij hem. En dat deed ze eerst nooit. Dus dat bedoelde ik....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .