Ga naar inhoud

Knijntje gevallen, wat nu?


Lilabella

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Vandaag wou ik de konijntjes kammen, ik zette Knijntje even op een plankje boven het dak van het hok toen ik Fluffie ging kammen, sprong Knijntje (zonder dat ik het wist) op het dak van het konijnenhok, toen ik klaar was met Fluffie, sprong Knijntje bijna, ik rende er snel naartoe, maar toen sprong Knijntje net (het hok is hoog) op de grond, ze maakte een grote smakker, en daar landde ze op de grond, uiteindelijk rende ik bezorgd naar Knijntje toe, ik tilde haar op, haar snuitje snufte heel hard, nog geen wondjes ontdekt, ik maak me erge zorgen, want ze maakte een rare smakker, heeft ze pijn? Gelukkig staat het hok in de ren in de garage, maar daar zitten ook wel harde stenen met zaagsel erover. Ik ga wel even kijken of ik toch nog wondjes ontdek, want ik maak me heel erge zorgen.

Hopenlijk is het niks ernstigs, ik ga zeker naar de DA, die kan me dan precies vertellen welke gevolgen zo'n val heeft.

Groet, Marlotte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gromm, net verhaal getypt, noujaa dan nog een keer;

Update hoe het met Knijntje gaat:

Helaas helaas, een wondje ontdekt, op haar kopje onder het haar zit een klein wondje, tandjes nagekeken, staan nog recht, ook niet los, maar ben bang dat het wondje gaat ontsteken, en ik ben bang dat ze pijn heeft. Ze eet en drinkt en keutelt nog wel, maar sinds die val, doet mijn lieve Knij (Knijntje dus) hell rustig en springt niet zo erg meer.

Ik durf niet aan haar kopje te zitten, ben bang dat ze door mijn hand pijn krijgt.

aangepast door Lilabella
leeg bericht
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn voedster had altijd de gewoonte om uit het hok te springen als wij het dak omhoog deden om een bakje biks in het hok te zetten. Ze sprong dus over de bovenkant heen en belande dan op de tegels zonder zaagsel. Zij heeft hier nog nooit wat aan over gehouden en deed het keer op keer, waarop wij voor de zekerheid de biks beneden zijn gaan geven.

Konijnen kunnen dus heel wat hebben.

Het wondje zou ik gewoon even in de gaten houden, tenzij het diep is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .