Ga naar inhoud

Gloeiende!! Morgen 2 HEERTJES castreren...


Tamara 81

Aanbevolen berichten

Nou, na weken blijkt dat mijn 2 dametjes (de babies van Toby en Fifi) toch 2 heertjes zijn.. Vond het gister erg vreemd dat er toch flink gesproeid werd, dus vandaag maar met de hele bups naar de DA gegaan.. En daar bleek (met het schaamrood op haar kaken) dat mijn 2 voedsters toch 2 rammelaars waren.. Nu zijn ze intussen bijna 4 maand, dus heeft ze (kosteloos) een echo van Fifi gemaakt, vooralsnog is die niet drachtig. En nu?!?! Heb de heertjes in een hondebench staan tot ze morgen geholpen worden, kan ook niet zomaar een hok tevoorschijn toveren! Morgen maar even aan de slag om voor een week of 2 het hele spul gescheiden te houden:( kan wel janken, wat een gedoe, ze deden het zo mooi allemaal samen!! Ik ga toch proberen het hele koppel bij elkaar te houden, ben allang ERG blij dat mijn lieve ega toestond dat er weer zo'n bom geld uitgegeven wordt om de heren te helpen, ik begin nog maar niet over 2 dames erbij.. maar eens kijken wat het voorjaar brengt!

Denk dat ik de heertjes in het hok hou, en Toby en Fifi in de ren + het slaaphokje.. 't Is even niet anders!! Maar kan ik de kleintjes wel even zo een nacht in die bench laten zitten???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou jaaaa, alles verdwenen! Leeg berichtje:( kijken of het nu lukt: Heb het, in de stromende regen, al tijdelijk opgelost; wat je niet voor je nijnen overhebt:D Jut en jul idd in het hok, en Toby en Fifi in de ren met het slaaphokje.. Alles al schoongeboent en gesopt, dus kunnen even vooruit;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hadden beide mannen hun ballen al dan!denk het wel anders kunnen ze niet gecastreerd worden:$

Maar zal het wel goed in de gaten houden.....aangezien ze met 4 maanden wel egslachtsrijp zijn.

En met een echo kun je ook niet goed zien of er el wat zit...een rontgenfoto is veel bter.

Maar als alles safe is..kun je het altijd proberen om de 3 mannen en 1 dame bij elkaar tehouden.

Aangezien papa ze nu ookal accepteerde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .