Ga naar inhoud

konijntje van 7 maanden wil niet meer drinken


Biekee

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik heb 3 konijnen ; Musti (ex)ram van 1 jaar oud , Freya voedster van 1,5 jaar oud = een koppeltje. Dan heb ik nog een konijntje dat alleen zit maar zijn ren is dat naast van men koppel dus ze kunnen elkaar zien , horen en ruiken. George genaamd :) een (ex) ram van 7 maanden. George is het zoontje van men koppeltje. Maar Musti kan er niet mee overweg dus zit George alleen. En na de examens , in de vakantie ga ik ze proberen te koppelen zodat George erbij kan ;). Lukt het niet ga ik een konijntje uit de opvang halen.

MIJN PROBLEEM

George eet heel goed. Maar drinkt AMPER. Musti & Freya hebben 2 drinkbussen en is na 1 dag op. Dus altijd hervullen. Maar dat van George is bijna nooit leeg. 4 dagen geleden heb ik dat van hem hervuld, normaal ververs ik het drinken elke dag maar ik wou eens in de gaten huden of hij wel drinkt . en sinds de 4 dagen geleden zijn er nog maar enkele heel kleine slokjes uit. Het regent wel hard en als hij in zijn ren zit dan drinkt hij regendruppels maar van zijn drinkfles moet hij niks weten .. Weet iemand wat het probleem is? x Groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien zou je eens een drinkbakje kunnen proberen?

Mijn rammetje had ik na zijn castratie een bakje gegeven zodat het hem wat minder moeite zou kosten om te drinken en sindsdien drinkt hij veel meer dan daarvoor uit zijn fles en heb ik nu dan ook altijd beiden in zijn hok staan, dus misschien het proberen waard?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier zijn er ook een paar die het precies opeens beu zijn om van hun flesje te drinken. Ik giet nu wat water in hun bakjes, maar dat is ook niet echt een succes..

Ik geef hen wel elke dag groenten die ik heb gespoeld en niet heb droog gedept dus zo hebben ze toch wat extra vloeistof binnen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .