Ga naar inhoud

kleine keutels


Kelleke01

Aanbevolen berichten

Ik had gister en eergister ook minikeutels bij de konijnen. Kwam omdat ze bijna geen hooi aten, had een zak hooi van niet al te beste kwaliteit, en mijn nijnen zijn eigenlijk helemaal niet kieskeurig als het op hooi aankwam. Meteen even beter kruidenhooi gehaald en gisteravond was alles weer in order. Dus ik zou eerst eens kijken of ze wel genoeg hooi eten, of dat je ze misschien teveel biks geeft waardoor ze minder hooi eten.

Als ze geen biks en/of geen hooi eten zou je toch even een bezoekje aan de DA gaan brengen. Misschien is er dan een gebitsprobleem of iets dergelijks. Is het één konijn of meerdere die de kleine keutels hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zetten helaas geen naamkaartjes bij hun keutels om te zien van wie ze zijn :P. Dan zou je dr al even bij moeten blijven zitten om te zien van wie de keutels zijn. JoBoris heeft ook nog wel een goed punt. Als je voedster niet snel betere keutels krijgt, of ze worden nog kleiner, zou je toch even naar de DA kunnen gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Doerak varieert het ook over de dag....'s ochtends na de maaltijd mooie keutels. Eet hij overdag genoeg hooi, dan 's middags mooie keutels. 's Avonds mooie keutels na de groenteschotel....maar 's ochtends vroeg (dus voor ontbijt) zijn het vaak kleine keutels. Alsof hij 's nachts gewoon niet eet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .