Ga naar inhoud

nieuw: Supreme Original Meadow Hay aanrader!


britt247

Aanbevolen berichten

ik kocht het zelf de eerste keer bij konino,maar daar zijn de verzendkosten vrij hoog en omdat ik toen meer kocht en vandaag niet had ik het vandaag bij ranzijn gekocht in amstelveen, maar daar woon je niet heel dicht bij:( dus misschien bij een tuincentrum in de buurt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dit hooi vernieuwd dan ofzo?

Ik heb eens een zak Supreme Meadow Hay gekocht en ik vond het toen maar rotzooi. Megakleine en bruine sprietjes, strak verpakt en zo scherp, dat ik met 1 greep in de baal meteen al 3 sprietjes hooi rechtop in mijn huid had staan.

Ik heb onlangs een zak gekocht en had hetzelfde. Mijn nijnen moesten het absoluut niet!!

De barley straw vind ik wel redelijk. Jammer dat de sprieten zo klein zijn, maar ik heb een nijn met stof allergie, dus dan is stofvrij stro wel fijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn kennis had lang geleden ook dat meadow hay

Toen waren de zakken rood met zwart geloof ik

Was niet de beste kwaliteit

Maar het zal nu stukken beter zijn

Is dit hooi vernieuwd dan ofzo?

Ik heb eens een zak Supreme Meadow Hay gekocht en ik vond het toen maar rotzooi. Megakleine en bruine sprietjes, strak verpakt en zo scherp, dat ik met 1 greep in de baal meteen al 3 sprietjes hooi rechtop in mijn huid had staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb onlangs een zak gekocht en had hetzelfde. Mijn nijnen moesten het absoluut niet!!

Die van mij keken er naar en haalden hun neusjes ervoor op! Ik kon het ze niet kwalijk nemen en was eerlijk gezegd blij, dat ik niet meer met mijn hand in dat hooi hoefde te wroeten.

ja nu is de zak groen(: en het is zeker geen rotzooi meer en stofvrij

De zak, die ik had, was inderdaad met rood.

Misschien is het inderdaad nu verbeterd, maar Nicky_the zegt ONLANGS een zak gekocht te hebben en die had hetzelfde als ik. Misschien hadden Nicky_the en ik precies allebei één van de weinige slechte zakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was inderdaad een nieuwe soort zak. Ik vond het ook erg nadelig dat je niet door de zak heen kunt kijken naar de kleur/kwaliteit van het hooi..

Maar we zitten nu smakelijk aan het vitakraft alpenweide hooi! Niet stofvrij, maar wel goedkoper en ze eten het met veeeeeel meer smaak!! Helaas is er maar 1 winkel in het noorden van NH die het verkocht..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik heb vanmiddag een mail terug gehad. Ze vragen of ik het stukje plastic kan opsturen zodat hun het kunnen onderzoeken maar dat ligt natuurlijk al lang in de prullenbak en die zak hebben we gisteren weg gedaan in de ondergrondse container dus helaas... Wel is mijn adres gevraagd zodat een vertegenwoordiger binnenkort een nieuwe zak langs komt brengen. Dat is wel netjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .