Ga naar inhoud

Kerst is niet zo lekker


TakkieUtopiaKerst

Aanbevolen berichten

wat ik nou meemaakte , ik de konijnen voeren de jongsten eerst en toen de oudsten. heb ze gister in een ander hok gezet en maak nog een nood ren. maar nu is Kerst lusteloos hij lag wat toen ik hem optilde om zijn kont te zien stribbelde hij niet tegen , ook was hij helemaal warm dus hij lag er al een tijdje. dus voer in de voerbak geen gegrom en gedoe alleen Utopia stond te drammen , Kerst was weer gaan liggen. aan zijn kont is niks te zien , ze hebben gister 4 hooiballen met kruidenhooi gehad en brokken en geloof een stukje gedroogd brood. zal het dit weekend aanzien en snders maandag even langs de DA , kanj het stress zijn van de verhuizing naar ander hok? en dat ze even niet naar buiten mogen? of kan het eventueel wat anders zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

had even gebeld de DA gaf me advies om het aan te kijken , ging het niet dan nog even bellen. dus ik heb eerst wat gras uit de tuin gehaald , nee 1 hap en thats it. toen een wortel in schijfjes gesneden en daar nam ie wat hapjes van :P hij bewoog zelfs haha , hopelijk eet hij ook weer wat hooi want hij nam spontaan na de wortel een hapje stro...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben volgens mij gefopt :P hij heeft netjes zijn brokjes op , en er lagen 2 verschillende soorten keutels , volgens mij wou die boef naar buiten ging hij daarom zo zielig doen:grrrrrr:

Dat denk ik niet. Een konijn dat naar buiten wil, gaat tralies knagen ed, maar niet in een hoekje liggen.

Ik denk dat het gas geweest is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .