Ga naar inhoud

Leuke gratis konijnenbox!


Piepenstein

Aanbevolen berichten

Op te halen bij Boerenbond Welkoop. Je kan hem bestellen via deze link:

http://www.boerenbond-welkoop.nl/pagina/mailemailaction.html

Je krijgt dan een mail en kan twee weken later je pakket ophalen. Wel moet je ook iets kopen voor je nijn, maar dat kan ook iets kleins zijn. Ook krijg je dan af en toe een aanbieding per mail, zo kreeg ik vandaag een bon waarmee ik gratis crunch dingen kon ophalen bij aanschaf van 5 kilo voer. Dus best leuk!

In het pakket zit een pak hooi, een zak Supreme Science Selective, een proefzakje van een ander merk dat ik vergeten ben, een zakje kooiverfrisser en een berg folders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poehe.....euhm....diep in het geheugen graven.

Volgens mij een klein zakje met SS voer, een klein zakje kennerhooi, een dagboekje voor het kleine konijn, wat folders, .. ik weet het niet allemaal meer, het is te lang geleden. Het was inderdaad niet veel bijzonders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK heb al die pagina's gelezen, maar heb niet gevonden wat er in zat...

Op te halen bij Boerenbond Welkoop. Je kan hem bestellen via deze link:

http://www.boerenbond-welkoop.nl/pagina/mailemailaction.html

Je krijgt dan een mail en kan twee weken later je pakket ophalen. Wel moet je ook iets kopen voor je nijn, maar dat kan ook iets kleins zijn. Ook krijg je dan af en toe een aanbieding per mail, zo kreeg ik vandaag een bon waarmee ik gratis crunch dingen kon ophalen bij aanschaf van 5 kilo voer. Dus best leuk!

In het pakket zit een pak hooi, een zak Supreme Science Selective, een proefzakje van een ander merk dat ik vergeten ben, een zakje kooiverfrisser en een berg folders.

zie eerste post ;) maar de inhoud van de pakketten kan wisselen. het ligt er net aan wat ze als promotiemateriaal aangeboden krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk!

Ze zijn nu in Driehuis (vlakbij IJmuiden) bezig met het bouwen van een Welkoop.

Helaas staat deze nog niet in het overzicht, ik heb ook geen idee wanneer deze Welkoop geopend gaat worden.

Ik hou de site even in de gaten. Zodra onze woonplaats er bij staat, ga ik het pakket ook bestellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaaah, de Welkoop in Santpoort Noord is geopend én toegevoegd op de site. Dus ik heb ook een verrassingsbox voor het konijn besteld.

En omdat ik een échte Nederlander ben, heb ik ook gelijk een puppy box besteld (op adres van mijn ex :whistle2:)

We kunnen de boxen 18 november ophalen. Ben erg benieuwd!

Wel een leuk initiatief. Alleen wel weer jammer dat er weer van die zielige konijntjes in glazen bakken zitten, precies in zo'n middenpad waar 300 mensen per uur voorbij lopen. Zaterdag waren we bij de Welkoop, staat er een kind van een jaar of 4 tegen dat glazen raam te bonken. Ik zeg: "nou, niet doen. Dan wordt ie toch bang?" waarop het bijdehandje zegt: "nietus!" boos gezicht en nóg harder bonken. Grrr...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag het pakket na 2 november ophalen. Er staat wel bij dat je 1 artikel moet kopen. Doen we maar een zak hooi ofzo.

Ja bij mij staat het er ook op: "u koopt 1 artikel voor uw nieuwe huisdier."

Dus bij het ene afhaalbewijs doen we een zak hooi, bij het andere afhaalbewijs een zak hondenvoer. Opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

@Nina je kan ff op google.be kijken en dan Welkoop intypen...

Ik heb gisteren mijn konijnenbox aangevraagd en hij is leeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuk!!!

Oke voor de duidelijkheid ik ben 25 en ik vind het erg leuk wat er in zit :D

Er zit in:

350gr SS brokken

Kenner gemengd voer 100gr

Kenner hooi 500gr

Beaphar geurstop

Een groeiboekje

10% korting voor de volgende aankoop

Een spaarkaart

Kennismakingsgids kleine dieren 2009

Memo spel

Stickers

Hart voor dieren magazine (December 2010)

Een kleurplaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .