Ga naar inhoud

Myxomatose


Shirling

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik zou een konijn willen aankopen maar de fokker waar ik haar zou aankopen heeft anderhalve maand geleden nog myxomatose gehad. De ziekte is intussen weg uit zijn stal, en het konijn dat ik zou willen kopen is gezond, maar toch maak ik me een beetje zorgen. Ik heb namelijk al enkele konijntjes en ik ben eerlijk gezegd een beetje bang dat mijn nijnen alsnog myxo zouden kunnen krijgen. Weet iemand of het mogelijk is dat dit dier de andere nog zou besmetten?

Ik vraag het toch liever even voor ik een heel mooi konijntje mee naar huis neem, om dan na een tijdje al mijn dieren dood te vinden of ziek te zien worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het niet doen. aangezien het konijn van een fokker komt, is het een ras konijn. er zijn konijnen die bijna precies hetzelfde zijn. klinkt misschien een beetje lullig, maar zo bedoel ik het niet ;) dus ik zou naar een andere fokker gaan. dan maar iets verder rijden, maar dan maak jij je geen zorgen en heb je zeker geen konijn met myx.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .