Ga naar inhoud

Bo wil niet eten, help!


Gijssie

Aanbevolen berichten

Nee ik heb geen andere pijnstiller in huis. De onsteking zag je niet, het gloeide alleen aan 1 kant waar zijn balletje heeft gezeten. Gisteren was zijn temperatuur netjes.

Dat dwangvoeren blijf ik inderdaad doen, maar het begint me een beetje op te breken elke nacht maar 2x 2uur slaap.

Morgen ga ik toch maar weer langs de da, dan kan hij hem weer ff nakijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En vraag anders gewoon naar metacam. Het is officieel niet voor konijnen maar ik kreeg het op mijn verzoek ook van de dierenarts, want hier reageren ze beter op metacam dan carprofen. Je hebt voor katten en honden, daar zit wel verschil van dosering in.

Doet je dierenarts moeilijk laat hem dan maar op het nternet opzoeken, staat overal vermeld als ene pijnstiller die je bij konijnen kunt gebruiken. Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het meedenken, maar Olvarit hoeft hij ook niet. Met dwangvoeren zal het er wel ingaan, maar ik vind het belangrijker dat als ik dwangvoeding moet geven dat het dan veel vezels bevat. de critical care verdun ik ook met water, dus is ook vocht. En hij heeft net wat water uit een spuitje gedronken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .