Ga naar inhoud

Moed!


JOEPENKOOS

Aanbevolen berichten

Moed de; m 1 het binnenste vd mens; gemoed: het was ons droef te ~e we waren bedroefd 2 onverschrokkenheid, dapperheid: ~ putten uit hoop, kracht ontlenen aan; de ~ erin houden het niet opgeven

1405121430_5_wDeI.jpeg

Meesten van Jullie kennen allemaal het verhaal van Cor die op 11 Augustus 2011 overleed na z'n castratie.

Omdat Cor met Guusje bij de groep zouden komen en Guusje niet telang wou laten wachten,kwam Klaas erbij helemaal uit Duitsland.

En nu is het zover Klaas heeft z'n ballen.

Dus Maandag ga ik even langs bij me DA want wil toch even het nodige bespreken.

Onder andere dat Klaas als 5 maand is en 762 Gram weegt (de fokker zei dat die heel klein zou blijven)maar wil toch wel even weten of het safe is.

En of ik met de operatie erbij mag zijn of meteen erna als die klaar is erbij mag en niet hoeft tewachten tot 3 uur.

Dat die gewoon meteen een bekend gezicht heeft en ik ook een beetje gerust ben gesteld.

Want de schrik van Cor's verlies zit er nog goed in en wil niet dat Klaas hetzelfde overkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och, wat moet jij je zenuwachtig voelen zeg.. Probeer je zenuwen onder bedwang te houden, je konijn voelt dit perfect aan en dat veroorzaakt alleen maar meer stress..

Succes!

Zenuwachtig noem ik het niet...gewoon eerder angst voor herhaling.

Klaas merkt niks aan me..doe gewoon hetzelfde als altijd:)

Maar dankje:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .