Ga naar inhoud

Lang gras


Bunny_Nijntje

Aanbevolen berichten

Hoi,

onze tuin lijkt wel een oerwoud. Het gras groeit supersnel en is nu ongeveer zo hoog dat mijn konijnen erin zouden verdwijnen :cool: (traaggroeiend gras, hé?). Nu stelde mijn mam voor om de knijntjes in het gras te zetten en ze even te laten rondhuppelen voor we het afmaaien. Maar ik vraag me af of dat wel zo'n goed idee is? Het gras zou denk ik zo tot aan de topjes van hun oren (of iets daar onder) komen, maar ze kunnen het natuurlijk wel platlopen enzo. Maar het gras is ook wat nat door de regen, is dat niet ongezond? Ik zou ze er zo graag inzetten, maar ik twijfel.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn ze gewend om gras te eten? Zoja dan kan je ze er rustig even laten rondhuppelen. Dat het nat is maakt niet heel veel uit als ze daarna maar droog kunnen zitten. Of geef ze tijdens het rondlopen al de keus door een plank op het gras te leggen, kunnen ze daar opzitten als ze het niks vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn ze gewend om gras te eten? Zoja dan kan je ze er rustig even laten rondhuppelen. Dat het nat is maakt niet heel veel uit als ze daarna maar droog kunnen zitten. Of geef ze tijdens het rondlopen al de keus door een plank op het gras te leggen, kunnen ze daar opzitten als ze het niks vinden.

Oké, hartstikke bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .