Ga naar inhoud

flesje


WiepPip

Aanbevolen berichten

Milo dronk uit een flesje en is daar van de ene op de andere dag mee gestopt. Vanaf dat moment drinkt hij geen druppel meer uit een flesje en hier staat dus altijd een bak water. Er zijn gewoon konijnen die absoluut niet van een flesje houden, bovendien is een bakje veel natuurlijker. Ik merk ook dat hij makkelijker en fijner, meer drinkt uit een bakje.

Ik heb hier een stevige bak die ze niet om krijgen en het staat in een hoek ver weg van hooi, eten etc. Daardoor blijft het water ook mooi schoon. Hier krijgen ze geen fles meer van mij, wat een ellende ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk je dat de nijnen het nog niet snappen, want dan kun je ze laten zien hoe het werkt zeg maar, dat er water uit komt. Dus als het konijn aan de drinktuit snuffelt, hapt, dan ietsje erin knijpen, zodat er wat water uitkomt. Zo snappen ze het misschien.

Ik heb hier ook een drinkbak in de kooi, merk dat ie nu veel meer drinkt dan uit een fles, dus als dat zo is zou ik een (grote) zware bak halen en die 2 keer per dag ofzo verversen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar er wel weer uitwippen ;) Ik heb hier een expert rondhuppen daarin, met veel grotere bakken kan hij dat.

Je hebt wel bakjes die je ergens op moet draaien, wat dan ook weer vastgedraaid zit aan het tralies.

Maar volgens mij als je een zware bak hebt, zoiets als de klassieke 'rabbit' en 'cavia' bakken, gaat het het wel goed lijkt me?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stampertje snapte eerst ook niets van het flesje en dronk dus niets totdat ik haar een bakje gaf -.- dat is nu een flesje geworden gelukkig want als ze een beetje druk door het hok heen springt stond ze zo in het bakje met haar pootjes maar ze ging een keer ineens aan het flesje likken en later steeds meer dus bakje eruit gehaald :3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Milo dronk uit een flesje en is daar van de ene op de andere dag mee gestopt. Vanaf dat moment drinkt hij geen druppel meer uit een flesje en hier staat dus altijd een bak water. Er zijn gewoon konijnen die absoluut niet van een flesje houden, bovendien is een bakje veel natuurlijker. Ik merk ook dat hij makkelijker en fijner, meer drinkt uit een bakje.

Ik heb hier een stevige bak die ze niet om krijgen en het staat in een hoek ver weg van hooi, eten etc. Daardoor blijft het water ook mooi schoon. Hier krijgen ze geen fles meer van mij, wat een ellende ;)

Niets meer aan toe te voegen, zo doen wij het ook.

Maar er wel weer uitwippen ;) Ik heb hier een expert rondhuppen daarin, met veel grotere bakken kan hij dat.

Je hebt wel bakjes die je ergens op moet draaien, wat dan ook weer vastgedraaid zit aan het tralies.

Maar volgens mij als je een zware bak hebt, zoiets als de klassieke 'rabbit' en 'cavia' bakken, gaat het het wel goed lijkt me?

Ja hier wippen ze ook zo de bakjes eruit haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .