Ga naar inhoud

Sherrifke heeft hard dik buikje...


Sherrifke

Aanbevolen berichten

Ze heeft geen symptomen van gas of verstopping... maar ik vertrouw het niet.

Ik kan niet zeggen of haar gedrag anders is,omdat ik haar te weinig gezien heb afgelopen week. We hebben ze beide even slecht gegeten nadat ze terug kwamen van hun vakantie. Maar dat is stress gerelateerd. Gas of verstopping kan ook stress gerelateerd zijn.

Ik hoor geen geborrel in de buik, keutelen weet ik niet, shief en sherrif leggen beide even grote keuteltjes.Ze eet prima, drinkt goed en is gewoon aanwezig. Niet stil in een hoekje. Maar toch baart mij dat buikje van haar zorgen.

Als ze languit ligt lijkt ze ook breeder bij haar buik...

help... niet nog meer drama..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Simone, ga aub naar de DA. Ik heb net helaas mijn konijn ( Shelley ) hierdoor moeten laten inslapen. Zij had geen gas / verstopping. Wat het was is niet bekend, het enigste wa ik wel weet is dat het niet gezond was. Aangezien de DA een spuit in haar buik deed, en er kwam witt spul uit. Wondvocht, en het leek op melk! W8 er niet te lang mee, mijn konijn konden we helaas niet meer redden. Hopelijk is jou konijn er wel mee te helpen! Ik duim en denk aan je! Dikke kus, Britt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt erop alsof alle konijnenpech bij jou ineens tegelijk komt (wet van Murphy)...echt super vervelend nu Sherrifke ineens een harde buik krijgt...

Aangezien ze verder goed eet, drinkt & keutelt durf ik zo ook niet te zeggen wat het kan zijn.

Ze is gecastreerd, dus baarmoederproblemen zijn ook uitgesloten.

Ik zou morgen idd even naar de DA gaan, als ik jou was :yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb haar net weer even bij me gepakt om haar buikje te voelen. Ze is nog nooit zo boos geweest als nu..

Ik kan op stage vragen zo meteen of ik eerder weg mag zodat ik naar de DA kan gaan...

Ze doet het verder gewoon prima, gisteravond ging het goed, nu ook, ze eet drinkt rent springt en keutelt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop het ook. Ben nog steeds druk bezig op stage. Ben bang dat ik het voor 5 uur niet haal om naar huis te gaan.

Vanmorgen was alles nog goed. Ik verwacht niks anders dan goeds als ik zo meteen thuis kom. Mijn meiske heeft me vaker laten schrikken. Ik hoop dat dit ook zo'n actie van haar is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat nog altijd prima met haar. Ik vraag me echt af waar dat harde dikke buikje vandaan komt/kwam

Er is nog niet veel verandering in gekomen. Maar ik moet zeggen, ik heb haar zo weinig gezien. Ze eet verder wel veel en goed.

Keutelen ook en actief is ze ook :)

Ik hoop dat het een loos alarm is. Al blijf ik haar natuurlijk wel in de gaten houden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .