Ga naar inhoud

Nijn in de rui


Joan

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik heb een vraagje over mijn grijze nijnemannetje die in de rui is. Hij is inmiddels aardig wat haren aan zijn kontje en op zijn rug kwijt (is wel fijn voor de zomer:he:).

Nu zag ik vanmorgen een klein plukje haar aan zijn wangetje wat ik er zo uit kon trekken.

Hoort dit ook bij de rui? Of kan het het wat anders zijn?

Kan me eigenlijk niet voorstellen dat zijn grote vriendin Lola dit heeft veroorzaakt en bij haar heb ik dit ook nog nooit gezien.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als konijnen in de rui komen verharen ze overal, dus ook in hun snoetje.

Als er verder geen witte huidschilfertjes bij zitten zou ik me niet zo druk maken :)

Het kan mss zijn dat Lola dit veroorzaakt heeft, maar als ze verder gewoon lief tegen mekaar zijn, is dit niet zo'n probleem.

Is Lola gecastreerd?

Zo niet, dan kan ze mss schijnzwanger zijn geweest, waardoor ze mss aan Nijn wat geplukt heeft.

Maar aangezien hij in de rui is, zal dit veroorzaakt worden door het verharen, denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over het algemeen zijn ze erg lief tegen elkaar, alleen is Lola soms een beetje ondeugend en springt ze bovenop Isaac, maar dan wil ze gewoon wat aadacht van haar ventje.:love:

Mss heeft ze hierdoor perongeluk een plukje vacht losgetrokken uit zijn gezichtje?

Tijdens het ruien laten de haartjes makkelijker los.

Als Elly schijnzwanger is, pluk ze ook aan Ed.

De eerste keer wist ik niet wat ik zag ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .