channie Geplaatst: 2 juli 2011 Delen Geplaatst: 2 juli 2011 we zagen gister opeens dat 1 van onze konijntjes haar mist bij ze pootje het zit bij zijn tenen net achter de nagel, je ziet ook een plekje zitten, denk een bijt plekje? is dit normaal?het ziet er heel raar uit.ik heb geen idee of ze het zelf heeft gedaan of dat onze andere konijn het heeft gedaan. is dit normaal? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nicky_the Geplaatst: 2 juli 2011 Delen Geplaatst: 2 juli 2011 Zou je en foto kunnen plaatsen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bench Geplaatst: 2 juli 2011 Delen Geplaatst: 2 juli 2011 Zit het aan de boven of onderkant van het voetje? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
channie Geplaatst: 2 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2011 aan de bovenkant van het pootje ik ga even een foto maken dus die komt eraan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
channie Geplaatst: 2 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2011 de foto's zijn alleen niet zo heel duidelijk, camera is een beetje stuk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bijouxxx Geplaatst: 2 juli 2011 Delen Geplaatst: 2 juli 2011 hmm nee, weet niet wat het is...maar zijn de nageltjes iets te lang? of komt het omdat de camera zo dichtbij is..anders kun je een konijnennagelschaartje kopen (bij dierenwinkel/DA) en alles wat wit is wegknippen. waar een rode streep, is het leven, zit NIET want daar loopt een bloedvaatje. naja succes ermee dan:) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nicky_the Geplaatst: 2 juli 2011 Delen Geplaatst: 2 juli 2011 Is de huid rood? Of is de huid gewoon kaal? Het zou verharing kunnen zijn, maar dan mag de huid niet rood zijn. Als de huid rood is, zou ik even naar de da gaan.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Elvje Geplaatst: 2 juli 2011 Delen Geplaatst: 2 juli 2011 Het ziet er raar uit, lijkt rood en gezwollen. Mogelijk een ontsteking?Zeker omdat er een 'plekje' zit, zou ik langs de DA gaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
channie Geplaatst: 2 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2011 alleen het plekje wat er zit bijtplekje? is rood de rest is niet rood. de nageltjes hebben we al een keer geknipt, de lengte valt nog wel mee denk omdat het zo dicht bij de camera is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nicky_the Geplaatst: 2 juli 2011 Delen Geplaatst: 2 juli 2011 Maar een konijn bijt zichzelf normaal niet, dus er moet iets zijn waardoor hij dan bijt.. Ik zou voor de zekerheid toch naar de da gaan.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
channie Geplaatst: 8 juli 2011 Auteur Delen Geplaatst: 8 juli 2011 hebben de da toch maar ff gebeld, die zegt dat het waarscheinlijk komt door het wondje dat op haar pootje kaal is en dat we het nog even moeten afwachten, als het niet over gaat dan moeten we even langs komen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amatjuh Geplaatst: 8 juli 2011 Delen Geplaatst: 8 juli 2011 Ik denk dat de tenen geïrriteerd zijn en daarom zo rood, doordat de nagels veel te lang zijn. Zijn deze inmiddels geknipt?Die tenen horen niet zo rood te zien in ieder geval. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten