Ga naar inhoud

konijn dat normaal heel druk is , is nu ineens rustig...


danilina

Aanbevolen berichten

mijn konijn van bijna 5 jaartjes gedraagt zich altijd als een konijn van 2 ofzo, maar vandaag en gister eigenlijk ook wel, is we enorm rustig, ze heeft tot net de hele dag in het hok gezeten, terwijl het deurtje gewoon los was, het kan ook niet aan het weer liggen, want ,regen of niet mevrouw is overdag altijd buiten. of het tuinhuisje aan het afbreken:p

nu net heb ik haar even uit het hok getild en in haar ren gezed(enorm rustig toen ik haar pakte) toen liep ze zo weer nar binnen. net is ze uit zichzelf weer naar buiten gelopen, dus ik blij, maar nu zit ze maar een beetje in een bolletje op het gras, ze eet nog wel zo nu en dan wat gras, gelukkig, ook heeft ze gewoon een takje peterselie op.

maar wat kan dit zijn? gewoon een rust dag? of is ze ziek? of is ze eenzaam? of is ze oud aan het worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

biks eet ze gewoon. moet wel zeggen dat de keuteltjes overal door het hok liggen, normal doet ze het altijd in het wctje...

haar buikje is wel iets aan de harde kant vind ik zelf, maar niet echt erg ofzo, ik ga haar zeker goed in de gaten houden, mijn ouders zijn ook al ingelicht, voor als ik er even niet ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .