Ga naar inhoud

Bdk


Francesca Aru

Aanbevolen berichten

Mojo en Pierke zijn nu al een tijdje gescheiden, ik merk dat alles wat moeizamer gaat dan toen ze samen waren.. Maar ik wil helemaal geen nestje en volgende week wordt Pierke gecastreerd. Mojo zit in haar gewone "woning" buiten. Pierke is bij ons thuis in de garage verhuist. Beide missen ze elkaar heel erg denk ik..

Vandaag kwam ik dus bij Pierke en zag wat BDK's op de grondliggen, (zeer vers) en Pierke ging ze gelijk opeten. Van de grond dus? Is dit niet vreemd ? Moet ik naar een DA ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier eten ze de BDK direct op zodra ze keutel voelen aankomen gaat t koppie zo onder t buikje door en zie k ze happen.. Na de operatie van Cleo liet ze ze wel liggen een paar x( denk stuk of 5 gevonden, toen ik 1 daarvan wilde weghalen uit hok omdat het zo plakt, at ze m alsnog op.. denk dat dit weinig kwaad kan.. maar als je veel BDK vind in het hok zou ik wel even kijken naar de hoeveelheid voeding etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .