Ga naar inhoud

Foto's van kaal plekje op de kop, kijken jullie even mee?


Mieke68

Aanbevolen berichten

Sorry, ik had al een topic hierover, maar ik had er twee foto's bijgezet, en die zijn natuurlijk niet te vinden. Kunnen jullie iets zeggen over dit plekje? Ik zag het zaterdag voor het eerst, en het verandert niet. De zusjes likken elkaar erg veel op de kop en ze vechten eigenlijk nooit (niet dat ik het zie, tenminste....) Het plekje is gewoon glad, je ziet haar roze huidje.

Het glimt een beetje door de flits...

Foto-AOEDG8NF-D.jpg

Foto-WAK44HIW-D.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt wel of het komt door het wassen en/of plukken aan elkaar.

Let erop dat het niet gaat ontsteken!: zwelling, roodheid, warm, pijn, pus, verhoging/koorts (normale temp. = 38,5 tot 39,5). Temperatuur kun je opnemen door met een termometer in z'n anus te gaan, zoals bij mensen.

Maar zover is het gelukkig niet.... :)

Ik zou me er geen zorgen over maken.

Bij mij wassen ze elkaar ook ontzettend en knabbelen ze aan elkaars vacht. Soms bijten ze de snorharen eraf.

Sterkte ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Temperatuur kun je opnemen door met een termometer in z'n anus te gaan, zoals bij mensen

Ehm.... ik mag al blij zijn als ik mevrouw mag aaien, dus een thermometer in mevrouw haar kontje lijkt mij echt een gevalletje dierenarts, haha :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahaha.... inderdaad! Mijn konijn had dat ook laatst bij de DA.

No way! Stop het maar bij jezelf waar het diep zit, Laturzzzzz :P en sprong mooi een paar keer weg...

Zelf zou k dat niet zo snel doen. Ik zou even naar DA gaan of behandelen met betadine zalf ofzo.

Althans ik ben ook geen kenner dus mijn advies is DA!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .