Ga naar inhoud

Een van de jonge jonge konijntjes doet raar...


Kimm

Aanbevolen berichten

Toen ik vanmorgen op de bank zat en toen ik even keek na hun kooi zag ik dat eentje steeds weg zakte met het hoofdje. Net alsof het hoofd te zwaar is, ze tilt hem wel steeds weer op... Maar dat houd ze maar 5 minuutjes vol en dan ligt ze helemaal plat in haar mandje...:( Ik maak me er best zorgen om, want gister was er nog niks.. En de dierenarts is vandaag niet aanwezig en zolang ze eet en drinkt hoef ik me volgens hem geen zorgen te maken.

Heeft iemand enig idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, :( Maar het zielige is dat ik ze net even los heb laten lopen ik dacht misschien knap ze daar van op, normaal rent ze helemaal in het rond.. En nu liep ze een klein stukje heel voorzicht en boem toen viel ze om en toen weer. En nu ligt ze helemaal lang uit weer in haar mand..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zucht, toen we bij de dierenarts waren en de dierenarts haar wou onderzoeken viel ze in slaap, en toen ze steeds een beetje wakker werd zei de dierenarts dat dit niet normaal was voor een konijn.. Hij zei omdat die nog jong was, en zo vroeg bij zn mams is weg gegaan hij misschien een tekort aan vitamine had. En dat ik het nog een maar dagen moest aankijken, want ze had volgens hem geen pijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ik alleen een spuitje om zeker te zijn dat ze vocht binnen krijgt.

Nou ik moet opletten of ze wel eet en drinkt, en haar hoofdje blijft tillen, en af en toe blijft bewegen. Ik ga morgen na mn eigen dierenarts;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb haar apart gezet van de andere ( wel er naast, en een helemaal hooi gegeven dat vind ze heerlijk, en nu heeft ze een fijne houding gevonden met der hoofdje op de mand. En ze is lekker aan het eten zo lief.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update.

Nou het gaat echt stukken beter:) Er word weer hevig gerend en is bijna weer de hele oude. Maar nu toen ik der weer samen wou doen met haar zusjes, leek ze opeens weer ongelukkig...:( En de andere 2 waren ook gestopt met spelen.. Dus toen ben ik even met der buiten gaan zitten en Mazzel mijn franse hangoor ( die voor de zoveelste keer schijnzwanger is) ging vervolgens tegen de ren aanliggen <3 en dat kleintje daar tegen aan. Toen heb ik vervolgens de ren open gegaan en kwam ze der in, en toen begon ze dat kleintje te likken en naast elkaar te liggen <3 En sinds hun samen zijn lijkt dat kleintje echt te groeien en op te knappen. Echt een super mooi gezicht. Maar helaas mogen ze alleen overdag onder toezicht bij elkaar.. Want mazzels pootje is groter dan het konijntje dus:P

Maar goed, ik ben na de dierenwinkel gegaan om die man te vertellen hoe achterlijk die wel niet is.

Nou ik kom binnen, eerste wat hij zegt, ja je krijgt je geld niet terug. Vervolgens vroeg ik waar dat op sloeg waarop hij antwoorden dat ik waarschijnelijk kwam vertellen dat de nijntjes dood waren. Toen ik zei dat, dat niet zo was. Zei hij:O Raar meestal komen mensen binnen een week al terug om te vertellen dat hun konijntje dood, en dat deze konijntjes nog wel dood zouden gaan enzo. En toen heb ik hem dood gewenst uit de irritatie.

Volgens hem zijn ze alleen gefokt voor de verkoop.

Stomme dierwinkel, stomme man, ik haat hem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .