Ga naar inhoud

gras en groente


teddytjes

Aanbevolen berichten

Misschien een gek vraagje..........

Mijn nijnen zijn deze week van dit jaar voor het eerst in de tuin in een ren geweest. Daar ook lekker van het gras gegeten.

Hierover dus mijn volgende vraag.......

Als nijnen gras hebben gegeten (wat ze nog niet echt gewend zijn) moet je ze dan ook die dag groentes geven?

Dit is mijn vraag omdat ik niet wil dat ze aan de plakpoep of diaree gaan doordat ze te veel van het goede krijgen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dit helemaal niet zo'n gekke vraag hoor! Het lijkt me prima dat je hier over nadenkt.

Beter 2x nadenken dan zitten met een konijn met diarree.

Persoonlijk zou ik als ze op vers gras hebben gezeten de hoeveelheid groenten aanpassen. Het ligt er natuurlijk ook aan hoelang ze op het gras hebben gezeten en hoe mals dit gras is. Maar ik zelf zou voor de zekerheid toch wat minder groenten geven en dan kijken of het daarmee goed gaat. Dan zou ik weer langzaam gaan opbouwen en kijken hoe het dan gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu 2 groepjes; 1 x nestje van 4 dames en 1 x ex-ram. De tijd voor buiten spelen moet ik dus delen. Gezien naar gister, hebben ze beiden ong 4 uur buiten gezeten. Als het weer kan dan gaan ze natuurlijk langer naar buiten maar dan moet er eerst gekoppeld worden...:)

Het is behoorlijk mals gras wat wij in het gazon hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .