Ga naar inhoud

Hooi


Tigger

Aanbevolen berichten

Ik neem aan dat je met grashooi gewoon hooi bedoeld zonder smaakje ? :bounce:

Ik denk dat het gegeven mag worden hoor, en kruidenhooi puur ook..

Weet het niet zeker maar denk dat mensen gewoon kruidenhooi gaan geven voor de smaak om af en toe wat afwisseling te hebben :yes:

Ik geef meestal bloesemhooi met appelen - rozen - pompoenpitten

En nu heb ik een zak kruidenhooi gekocht, eten ze ook flink van geef ik gewoon puur :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

puur geef ik soms een beetje, maar ik merk dat ze dat wel vlotter eet dan het drogere hooi. Met grashooi bedoel ik eigenlijk groener hooi dan het gewone hooi... Ik kan niet echt een merk opnoemen, maar op de website van zooplus ziet het JR Farm hooi er wel groen uit. Of beeld ik me in dat mijn hooi niet vers genoeg is voor onze meid? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang het maar hooi hooi hooi hooi is!

Vaak word hooi met smaak gegeven voor konijnen die moeilijk eten. Zo krijgen ze een lekker verleidelijke smaak in hun bekje.

Persoonlijk ben ik voorstander voor 'gewoon' hooi en het liefst zo groen en vers mogelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doerak eet ook zijn hooi van de bodem van de kooi. De hooibal gebruikt hij alleen als hij buiten de kooi staat (hooibal hangt tegen de zijkant van de kooi). Volgens mij hoef je echt hooi in een bal of ruif niet iedere dag te verversen, zolang ze maar genoeg hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nu gekride hooi alleen wilcherry er echt bijan niks van eten storm eet lekker veel hooi .

die heeft alleen nu last van bdk en krijgt nu alleen hooi en water ik gaf biks en gemend en ze kreeg waar ze vandaan komt allen biks waarvan ik een zakje heb gekregen zo af en toe vindt ik nog bdk ze eet ze niet op kijk het tot het weekend aan en dan hoop ik dat ze van de bdk af is en ik langzaam weer wat biks kan geven gemend voer geef ik niet meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .