Ga naar inhoud

Bentley eet geen Groente..


brenniiej

Aanbevolen berichten

Hallo toen Bentley wat jonger was ( 5 a 6 maanden oud) had ik al geprobeerd hem groente te geven maar hij moest er niks van hebben, nu Lilly er bij is, zei is nu 6 maanden ( Bentley is nu 10 maanden) ben ik het weer gaan proberen.. Lilly is er dol op alleen Bentley ruikt eraan en gaat weer weg naar de brokjes.. kan dit kwaad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik merk dat Bessie ook niet zo gek is van groenten! Maar ik maak me niet meteen zorgen, want haar brokjes en hooi eet ze wel goed, haar gewicht is ook helemaal oké! :yes: en soms passeer ik onverwachts langs het hok en zie ik dat ze toch wat aan het nibbelen is aan wat groenten. Het lijkt soms alsof ze het gewoon niet eet als ik het zie!

In haar nest vind ik trouwens ook regelmatig restjes, dus misschien eet ze er toch wat meer van dan ik vermoed ;) Ze zit nog samen met een andere jonge voedster en die eet wel wat groenten, dus ik geef het ze toch iedere dag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn konijnen eten alles behalve wortel (tenzij ze écht niks anders zouden krijgen vermoed ik ) Het liefst eten ze broccoli..

Ik geef ze ; bladeren van bloemkool & rode kool, peterselie & basilicum, selder en af en toe wat sla ( komt allemaal van mijn eigen groententuintje ) en verder krijgen ze witloof, brocoli en af en toe spitskool :) Af en toe krijgen ze een stukje gedroogde appel.

Wat mijn konijnen wel eten van wortel zijn zo van die wortelchips die ik ga halen in de DW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .