Ga naar inhoud

Castratie Doortje en Floortje


-oortjes!

Aanbevolen berichten

hoi allemaal,

1 juni worden mijn Doortje en Floortje gecastreerd, ik geloof dat ik al wel bijna alles geregeld heb maar wou het toch nog wel even voor de zekerheid vragen of ik alles wel heb:

- heb 2 binnenkooien geregeld die ik kan lenen, moet ze alleen nog ophalen en ontsmetten

- extra vervoersmandje moet ik nog even halen bij vriendinnen en ontsmetten(lijkt me niet dat ze samen kunnen gezien ze nu al ongelofelijk fel zijn tegen elkaar)

- heb 4 zakjes science recovery(1 zakje per kilo per dag, ze wegen 2 en 2,5 kilo), kan ik daarna gewoon hun brokjes weken als het nodig is?

- heb babykruiken geregeld

- alleen m'n zusje wil nog niet van dr kamer af, op mijn kamer past het niet om ook nog 2 kooien te plaatsen en beneden gaat niet i.v.m. de vele ramen(wil ook niet dat ze oververhit raken als het erg warm is) en de hond.

- ik ga de twee voerbakken meegeven als water bak naar de dierenarts denk ik, ze drinken niet uit flesje en ik verwacht niet dat ze toch veel zullen drinken als ze daar zijn. Ook weet ik niet hoe groot die hokken zijn, maar mijn waterbakken zijn wel groot, en ze krijgen twee kleine bakjes mee voor voer(en hun voer) en allebei een hooibal.

- heb ook vier spuitjes bij bunnybin bestelt voor het dwangvoeren

Zijn er verder nog dingen waar ik rekening mee moet houden? En hoelang zullen ze ongeveer niet eten, mijn ouders hebben die vrijdag een reünie ik die middag een slaapfeestje en dan weet ik waar ik op kan rekenen, of dat allemaal door kan gaan...

Ik geloof dat ik zo alles wel heb gevraagd, maar tips zijn altijd welkom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kamer probleem is inmiddels opgelost, m'n moeder kwam met het idee om mijn drumstel van m'n kamer te halen en de kooien daar te zetten. Alleen nog even wachten tot de handdoeken droog zijn en die dan in de kooien leggen en morgen verder inrichten. Ik denk dat ik gewoon de waterbakken en voerbakken mee geef en dan kan m'n moeder daar wel even vragen wat voor hun het makkelijkste is.

Ze gaan dinsdag avond alvast in de kooien zodat m'n moeder niet 's ochtends in d'r eentje moet proberen die konijnen te vangen. Vind het wel een beetje zielig hoor, ze zijn gewend om altijd heerlijk los te lopen met z'n viertjes en dan ga ik ze opsluiten in die minikooien...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .