Ga naar inhoud

met 3 weken afspenen??


saskiaa

Aanbevolen berichten

nee dat leek mij ook... maar was even 'confused' toen hij dat zei want stond zelf met m'n konijn ook voor de klas en zat toen te bedenken van ik weet wel dat ze met 7 weken naar de nieuwe eigenaar mogen maar hoe zit dat dan met afspenen, maar dan is het natuurlijk ook logisch dat ze tot dan bij de moeder moeten blijven :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik studeer dierenzorg, maar hier weten ze ook weinig af van konijnen. Met 4 weken spenen, op 6 maand vruchtbaar noem maar op. Ik denk dat scholen in het algemeen weinig weten over konijnen.

3 weken is echt te vroeg. Dan komen ze pas hun nestje uit en moeten ze nog zoveel leren van hun moeder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

richting; dierenverzorging? Ik blijf erbij dat het in de meeste gevallen eerder mishandeling genoemd kan worden.

Dit is echt ridicuul, dit is net als zeggen dat een autocarrousel klaar is als de motor erin zit.

een van de redenen dat ik dus van richting verander...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeer dom. Ik kan je evt een artikel mailen. Spenen met 3 weken is volgens mijn zelfs tegen de wet.

Dat zou inderdaad een goede wezen voor Saskiaa...

Zo kan ze de leraar wat bijles geven...bedoel het niet vervelend, maar de leraar heeft er ook baat bij wanneer hij weet hoe het werkelijk zit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het er nog even met een vriendin over gehad die er ook bij was en aangezien ik vooral met Fire bezig was (m'n konijn die ik mee had) heb ik niet alles helemaal precies mee gekregen, maar volgens mij/haar doelde hij op de slachtkonijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .