Ga naar inhoud

Limieten veilige planten??


Roy83

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Waar ik nou benieuwd naar ben is zijn er limieten aan de planten op de veilige lijst. Ik weet bijvoorbeeld al dat je van basilicum niet al te veel mag geven (1 a 2 blaadjes). Maar is dit voor de andere planten op de veilige lijst ook zo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar hoeveel kool mag je dan wel geven?

Ik weet wel dat je van sla en kool niet zo veel mag geven, maar niet hoeveel.

Volgensmij mag komkommer ook niet teveel omdat daar veel vocht in zit.

Verder tomaten alleen rijpe en zonder de plant, en sommige andere planten mogen maar met mate gegeven worden.

Eigenlijk weet ik het niet echt van veel planten, ´t zou eigenlijk wel handig zijn om het in twee groepen te geven: dagelijks en met mate.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha.. Ik wist dit helemaal niet en geef mijn konijnen elke dag meerdere takken van kruiden planten uit m'n tuin en ik heb elk jaar 4 verschillende soorten sla groeien in m'n tuin voor de konijnen waar ik dagelijks 2 blaadjes per krop van geef. Ook heb ik kattengras voor mijn kat, maar mijn konijnen krijgen het ook gewoon..

Ze krijgen ook nog dagelijks een hele bak vol met gedroogde kruiden van caviakruiden.nl en de kruidenelixer van jan smit.

Mijn konijnen vinden het super lekker en mankeren niets.. Mijn konijnen eten nu zelfs meer hooi! Ze aten eerst namelijk veel te weinig hooi..

Maak je druk om de chemische stoffen in de biks en medicijnen. Kijk gewoon naar je konijn ;)

aangepast door Nicky_the
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .