Ga naar inhoud

Ieks een bultje


Sher

Aanbevolen berichten

Ik zat net in de ren met Hedwig en Koekeroekes en aaide Hedwig over haar rug. Ik voelde een bultje en dacht even dat het haar ruggengraat was, maar volgens mij is het een piepklein bultje. Ik heb even geprobeerd tussen het haar te kijken, maar ik kan niets vinden. Wat is dit nou? :s

Lichte paniek. :oh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze is inderdaad niet zo lang geleden geënt, maar voor mijn gevoel zat dat meer in haar nek. Hmm, toch klinkt het wel geruststellend. Misschien is het inderdaad van het enten. Dat is 28 april gebeurd. Mijn hart begint iets langzamer te gaan.

Ik was net al even terug om nog eens te kijken. Dat lukte niet echt en Hedwig kon het niet echt waarderen dat ik haar vast probeerde te houden. Koekeroekes vond zelfs dat hij zich er mee moest bemoeien en ging tussen mij en Hedwig staan. Een echte ridder die Koekeroekes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, een teek is het denk ik niet. Ik heb flink zitten voelen, tot ongenoegen van Hedwig. Ze heeft er geen last van, maar dit intensieve gefrunnik vond ze duidelijk eng.

Ik heb het haar een beetje aan de kant gedaan, maar dan zie ik alleen huid. Er is niets te zien. Het kan zijn dat het wel de plek is waar de naald in ging. Zo precies heb ik dat niet bekeken.

Koekeroekes heeft net al die vieze sporen van mij weg zitten wassen. Arme Hedwig aangerand door dat enge monster.

Hoe meer ik er over denk, hoe meer ik er van overtuigd raak dat het van het enten is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als dit forum er niet was geweest, had ik al aan de telefoon gehangen bij de da. Met zo'n klein diertje ben je toch veel kwetsbaarder. Dat besef ik nu weer. Als ik zo'n klein bultje bij de honden had gevonden, had ik gedacht dat het een vetbultje of een bijtplek van een teek was. Dan had ik mijn schouders opgehaald en een paar dagen later er pas weer aan gedacht. Met zo'n konijntje slaat mijn hart direct sneller. :$

Arme Hedwig wordt in het donker nog maar eens goed gewassen. Ze is in goede handen. :love:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Fien had ook zo'n entbultje en die werd zelfs eerst nog groter en het heeft uiteindelijk 3 weken geduurd voor het helemaal weg was...

Oef, dank je wel. Er ging al van alles door mijn hoofd. In gedachten was ik al bezig met een nieuwe vriendin voor Koekeroekes. :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah nee joh, die bultjes na enting zijn echt heel normaal hoor. Overal waar ik nu in de topic titel 'bultje' lees, denk ik meteen 'enting!'

Dus zolang er geen andere symptomen zijn waaruit blijkt dat er iets mis is, is er echt niks aan de hand hoor. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .