Cath Geplaatst: 10 mei 2011 Delen Geplaatst: 10 mei 2011 Hallo allemaal, sorry dat het geen vraagje over konijnen is, maar ik zit gewoon egt ergens mee: Gisteren was ik een beetje met een alcohoolstift aan het prutsen, maar ik veegde perongeluk op mijn hand ermee, precies op een klein wondje dat ik daar had, en nu heb ik schrik dat ik misschien bloedkanker kan krijgen daardoor? Weet iemand of het zo kan zijn? Astublieft reacties, want ik krijg het er doodsbenauwd van bij de gedachte .... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mijnJohanna Geplaatst: 10 mei 2011 Delen Geplaatst: 10 mei 2011 Ten eerste, dit hoort bij Off-topicTen tweede, als er niks anders dan alcohol van af komt, dat ontsmet het. Alcohol dood bacterieën, dus dan is er niks aan de hand Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cath Geplaatst: 10 mei 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 mei 2011 ja, maar ik weet dus niet wat er allemaal in zit, de stift was niet van mij, het is een zwarte vilstift of alcohoolstift ofzoiets, van bic Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maggy Geplaatst: 10 mei 2011 Delen Geplaatst: 10 mei 2011 Nee dat gebeurt niet,ik ken twee jongens die doen met opzet veel ergere dingen met hun lichaam (junks,nee ga er NATUURLIJK niet mee om!!!!) en die hebben geloof ik ook niks. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cath Geplaatst: 10 mei 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 mei 2011 oke, bedankt, ik heb altijd dat ik meteen vanalles erg denk enzoo, tjaa, ik heb een kliertje aan mijn schouder, en ik dacht natuurlijk meteen dat mijn arm eraf moest ;o maar gelukkig niet (: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bijouxxx Geplaatst: 10 mei 2011 Delen Geplaatst: 10 mei 2011 haha xDnou gelukkig geen geamputeerde arm hier Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bianca Geplaatst: 10 mei 2011 Delen Geplaatst: 10 mei 2011 Och arme meid. Van een viltstift waarmee je in een wondje stift kun je geen bloedkanker krijgen hoor. Praat eens met je ouders over die extreme angsten. Misschien is met een psycholoog/therapeut praten een goed idee, want zo bang hoor je niet te zijn, zeker niet op jouw leeftijd. Neem aan dat de draad nu wel dicht kan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cath Geplaatst: 10 mei 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 mei 2011 oke, bedankt allemaal voor de reactie's!!! Ik ga vannacht veel beter kunnen slapen dan ^^ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten