Ga naar inhoud

Miepke is weer eens van slag...


Boseetje

Aanbevolen berichten

Mijn Miepke is van slag van de verandering van hok... vorige keer ook al bij de verhuizing... pfff kleine keutels etc... ze eet en drinkt prima, is gewoon lekker speels en druk, is gewoon Miep piepert!... heb dr vanaf eergisteren medicijnen gegeven voor dr buuk en nu heeft ze al wel iets normalere keutels...

Link naar reactie
Delen op andere sites

het gaat langzaam beter met dr, ik herken dit en weet dat het puur van slag gedrag is en daarom heb ik het ook afgewacht... mijn intuitie zei: oh truttekop... pfff... en het klopt;)

Ze maakt er wel een sport van om achter en naast het hok te zitten waardoor ik dus echt geen kans maak om ook maar 1 klein aaitje te geven ofzo... maar als ik dr pakken moet ben ik dr te slim af gelukkig... bestaan er ook konijnen die nooit een trapje opgaan? Gijs heeft de bovenste etage al grondig geinspecteerd maar Miep probeert het niet eens:S

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee dat komt wel denk ik;)

yara gaat er nu nogsteeds heel klunzig van af...:rofl:

jip kwam het meteen heel raar.

en flo toen, die zat eerst in een kooi mettrap nou had ze eindelijk geleerd hoe ze van de trap afmoesten(helemaal klem gezet dat ze wel moesten)

toen werd de hok opgesplitst toen ze ruzie kreeg met billie, dus heeft ze ik denk een half jaar zeker geen trap gebruikt, toen kwam ze met jip in een dubbele kooi met trap, en ze kende het meteen.

dus denk datje even slim moet zijn, dus wat lekkers op de trap moet leggen, of er helpen, door bv op de helft van de trap te zetten.

hoe zien haar keutels er nu uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .