Ga naar inhoud

Terug van Sterilisatie


Blue

Aanbevolen berichten

Ja nou die dierenarts van mij mag ook van die kk lijst af als het aan mij ligt.:s

Nee gewicht... geen idee. Deze dierenarts die ik belde zei in iedergeval dat ik zowieso antibiotica mee moest krijgen en pijnstillers. Dus ik hoop dat er vanavond wat uit komt en ik ook wat mee krijg :s

ben in iedergeval blij dat ik er nog op z'on kort termijn terrecht kan.

En ja, zei al dat ze niet meer wou eten. Zelfs peterselie krijg ik er nu niet meer in =(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja nou die dierenarts van mij mag ook van die kk lijst af als het aan mij ligt.:s

Nee gewicht... geen idee. Deze dierenarts die ik belde zei in iedergeval dat ik zowieso antibiotica mee moest krijgen en pijnstillers. Dus ik hoop dat er vanavond wat uit komt en ik ook wat mee krijg :s

ben in iedergeval blij dat ik er nog op z'on kort termijn terrecht kan.

En ja, zei al dat ze niet meer wou eten. Zelfs peterselie krijg ik er nu niet meer in =(

Jakkie... je moet ook niet teveel peterselie geven hoor want dat werkt ook vochtafdrijvend. Ze heeft dus wel pijn nu anders had ze dit wel aangepakt. :( Vervelend!! Als ze langer dan 12 uur geleden heeft gegeten moet je wel iets gaan dwangvoeren nu. Je kunt haar biks weken en dit geven met een spuitje in haar bekkie. En je moet toch ook echt haar gewicht precies weten voor de pijnstiller en antibiotica.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik weet :s

Ze had al eerder een keer last van haar darmen, toen kregen we ook dwangvoer mee en spuitjes etc. Geniaal als me moeder is heeft ze die weggegooid dus ik hoop dat ik straks weer nieuwe krijg dan kan ik het geven.

Het is ook echt zielig hoor zoals ze erbij zit. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als deze dierenarts aan de telefoon al zegt, dat je pijnstilling en antibiotica mee had moeten krijgen, dan krijg je dat vanavond vast wel mee. Neem je je nijn vanavond mee of ga je alleen om de medicijnen te halen?

Maar de dierenarts, die je nijn geholpen heeft, staat dus op de KK-lijst? Tsjonge, ik vraag me af, hoe die daar in hemelsnaam op beland kan zijn. Een pijnstilling, die 2 dagen zou werken, yeah right! En ook geen medicijnen meegeven. Zo slecht! Misschien kun je hier bij degene, die de KK-lijst bijhoudt even melden, dat deze dierenarts niet op de lijst hoort.

Wat denk je, ga je nu met je nijn overstappen naar die andere dierenarts? Heel veel sterkte in ieder geval. Grote kans, dat je nijn weer beter zal gaan eten, zodra ze pijnstilling heeft gekregen en dat gaat werken. Er is toch in haar gesneden en ik zou naderhand ook niet zonder pijnstilling willen zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik neem mijn konijn mee. Dit zodat de dierenarts in kwestie ook naar haar kan kijken of ze er goed uit ziet etc. Ze kennen haar natuurlijk helemaal niet. Enne, ikzelf heb aangegeven dat deze dierenarts goed was voor de kk lijst... Schaam schaam... Maar bij de castratie van mijn andere konijn waren ze wel weer heel konijnkundig bezig en gaven ze me een goede indruk.

maar inderdaad, ik denk toch echt dat ik zal overstappen op de dierenarts waar ik zo heen ga als ze mij een goede indruk geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, oeps! Tja, als je eerst een goede indruk krijgt van zo iemand en echt het idee hebt, dat hij verstand van zaken heeft, dan is het rot om te ontdekken, dat hij toch niet zo KK is als gedacht.

Goed, dat je je dame meeneemt naar de andere dierenarts. In zo'n geval zou ik ook liever nog even door iemand anders willen laten kijken. Haar wond en hechtingen checken en even kijken, of het goed met haar gaat. Hopen, dat deze dierenarts weet waar ze het over heeft. En dat je goede medicijnen mee zult krijgen, zodat je meissie snel weer gaat eten, want ze heeft nu toch alle kracht nodig om te herstellen.

Succes bij de dierenarts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Nou, we zijn geweest hoor.

wat een top dierenarts is dit! Ze had me nijn helemaal onderzocht en gewogen en getempert.

Ze vertelde dat ze normaal wel medicatie meegeven. Je zag echt duidelijk dat ze veel verstand had van konijnen. :)

Konijn heeft nog 3 prikjes gekregen, Antibiotica, pijnstillers en een middeltje voor de darmen. Ook heb ik 2 drankjes meegekregen tegen de pijn. Ben er echt tevreden over... En ja hoor. Mevrouw zit nu zelfs al weer zelfstandig te drinken en te genieten van haar groente en hooi. Ze had dus echt pijn eerst. :s

Dit wordt zeker mijn vaste dierenarts nu. :)

Bedankt voor jullie hulp ook!:)

aangepast door Blue
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, we zijn geweest hoor.

wat een top dierenarts is dit! Ze had me nijn helemaal onderzocht en gewogen en getempert.

Ze vertelde dat ze normaal wel medicatie meegeven. Je zag echt duidelijk dat ze veel verstand had van konijnen. :)

Konijn heeft nog 3 prikjes gekregen, Antibiotica, pijnstillers en een middeltje voor de darmen. Ook heb ik 2 drankjes meegekregen tegen de pijn. Ben er echt tevreden over... En ja hoor. Mevrouw zit nu zelfs al weer zelfstandig te drinken en te genieten van haar groente en hooi. Ze had dus echt pijn eerst. :s

Dit wordt zeker mijn vaste dierenarts nu. :)

Bedankt voor jullie hulp ook!:)

Dat is fijn om te horen. Wat voor pijnstiller heb je mee gekregen naar huis? Is maar goed dat je bent gegaan anders had je er heel anders voor gestaan. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat ontzettend fijn! Wat zul jij blij zijn, dat je deze dierenarts hebt opgezocht. Je moet er niet aan denken, hoe het nu met je nijn zou zijn, als je dat niet had gedaan.

Geweldig, dat deze dierenarts echt werk heeft gemaakt van je konijn en je ook de benodigde medicijnen mee heeft gegeven. Zo hoort het! En zoals ik al schreef, is ze gaan eten, zodra de pijnstiller is gaan werken. Super en nu maar hopen, dat ze heel snel op zal knappen en weer zichzelf zal zijn. Ga je hierover nog wat zeggen tegen je oude dierenarts?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whoops!

Excuses voor het late reageren...

Mijn konijn kreeg Baytril als pijnstiller.

Onderhand gaat het goed.. Denk ik. Ze is levendig en heeft voor het eerst sinds tijden niet op het mannetje gereden maar gewoon rustig bij hem gezeten. Al rende ze wel steeds weg als meneer in de buurt komt. Normaal was hij een softy maar nu is hij de baas.

Ze heeft sinds 3 dagen ook (merk ik) wit vocht dat uit haar oog komt. Ik maak het schoon met steriel water maar of dit voldoende is.. kan het door de operatie komen?

En nee, ik ben niet meer van plan naar die dierenarts te gaan. Aan de ene kant had ik zoiets van... Tsja, als ik ga kan ik daarmee misverstanden voorkomen voor andere eigenaren met een gecastereerd konijn... Aan de andere kant zullen ze waarschijnlijk toch voet bij stuk houden en zal mijn bezoek volkomen nutteloos zijn. Dus nee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .