Ga naar inhoud

loslopen


Sabine1999

Aanbevolen berichten

Jup; op het gras, de stenen, binnen en in de ren. Wel altijd onder toezicht.

Volgens mij maakt het niet veel uit waar ze op lopen. Op een stenen ondergrongd slijten ze wel de nageltjes (wil niet zeggen dat je ze nooit moet controleren en knippen hoor).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik laat ze regelmatig loslopen in de tuin, waar ze nergens weg kunnen.

We hebben hier gras, zand & leitegels liggen.

Door het vele hupsen in de tuin merk ik ook dat de nageltjes vanzelf mooi afslijten, maar controleer ze nog wel regelmatig.

Sinds Zazou binnenwoont slijten zijn nageltjes niet meer vanzelf, wat ik laatst perongeluk over het hoofd gezien had :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn konijnen lopen los in de achtertuin, overdag. 's Nachts zitten ze in hun 'villa'. Ik merk dat als ze een paar dagen niet naar buiten kunnen, ze vervelend worden. Ik heb stenen in de achtertuin liggen. Makkelijk schoonhouden. Maar volgens mij maakt het niet zoveel uit waar ze lopen? Alleen opletten bij zand en gras, dat ze niet gaan graven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pip kan in de zomer in een rennetje hij staat voor de helft op het gras en de andere helft op de tegels,

ze is een binnenkonijntje en heeft sinds kort geleerd om op de gladde vloer te lopen,

nu ze dit kan rent de door het hele huis heen haha dat mag ze niet als we niet thuis zijn omdat ze aan alles knaagt en

dat moeten we haar nog afleren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijne loopt los in huis als we thuis zijn. Hij gaat ook naar buiten als wij buiten zitten maar we hebben op dit moment niks geen omheining om de tuin. Bunbun loopt niet echt weg maar moet hem wel in de gaten houden. Maar hij lijkt het binnen veiliger te vinden :P bij vind buiten zijn prima maar gaat niet lang uit liggen slapen ofzo dan gaat ie lekker binnen onder de grote tafel liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .