Ga naar inhoud

Nageltjes weg


RogerBunny

Aanbevolen berichten

Ik pakte mijn voedstertje vandaag eens op, omdat ik dacht haar te horen knarsetanden. En ik kijk, en ik zie eerst oranje wortelvlekjes op haar kwabje (ze knoeit nog wel eens, haha), zwarte streepjes op haar staartje (spap zegt dat dat van het stof is) en ik zie iets roods bij haar voetjes. Ik kijk wat beter, roep spap en we komen tot de conclusie: ze mist 2 nageltjes. Het zijn de binnenste nageltjes van haar achterpootjes.

Verder rent ze nog, eet ze nog, drinkt ze nog, keutelt ze nog. Ze vind het niet echt fijn als we eraan komen, maar relatief is het niet zo heel veel erger.

Gewoon aankijken zolang ze geen échte pijn heeft? Want ik dacht dat ze knarsetandde, maar dat hoor ik nou niet meer, dus ik denk dat ze iets van hooi aan het knabbelen was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Funk hier miste eens 5 nageltjes (toch nog iets te lang gelaten met knippen) en toen mocht ze voor het eerst naar buiten op de tegels, en toen ze binkies ging maken braken ze :s

Toen ben ik wel gelijk naar de DA gegaan, die moest lachen om mijn stress, druppelde er wat betadine op en zei dat het vanzelf weer aangroeid en ze er verder niks aan kon doen. En was ook erg snel weer dicht en droog zeg maar, en er ontstond al vrijsnel een nieuw stompje nagel.

Dus misschien even ontsmetten, en verder gewoon aankijken, lijkt mij. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .