Fluffy_Teddy Geplaatst: 14 april 2011 Delen Geplaatst: 14 april 2011 Boes gaat morgen onder het mes. Zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden, na zijn castratie?Hoe kan ik hem het beste huisvesten?Ik neem aan, lekker warm in huis en niet buiten?En een kleed i.p.v bodembedekking? Wat kan ik doen om hem het snelste aan het eten en drinken te krijgen?Mag hij direct alles hebben? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jnanis Geplaatst: 14 april 2011 Delen Geplaatst: 14 april 2011 oe dan kan je miss op mijn topic "yipi!!Nico zonder ballen!!!"kijken. ik weet wel dat je idd een kleed ipv bodembedekking moet gebruiken.veel suc6!!! :goed: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluffy_Teddy Geplaatst: 14 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2011 oe dan kan je miss op mijn topic "yipi!!Nico zonder ballen!!!"kijken. ik weet wel dat je idd een kleed ipv bodembedekking moet gebruiken.veel suc6!!! :goed:Bedankt, ik ga direct kijken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluffy_Teddy Geplaatst: 15 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2011 Boes is op dit moment bij de dierenarts en is denk ik al gecastreerd.Ik word gebeld als Boes wakker is en naar huis mag.Dolly hupt vrolijk heen en weer en is wel degelijk opzoek naar Boes. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluffy_Teddy Geplaatst: 15 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2011 En Boes is weer thuis Boes heeft Ć©Ć©n slokje water gehad en ligt nu te slapen.Alles was goed gegaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluffy_Teddy Geplaatst: 15 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2011 Boes heeft al een beetje gedronken en hij heeft een beetje van een wortel gehad.Hij is nu al wat meer wakker, maar ligt nog wel veel.Wat hij ook doet is dat hij wat vreemd op zijn achterste zit, een soort van bolle rug.Maar dat zal wel door de castratie komen, denk ik. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kimberleyenfunky Geplaatst: 15 april 2011 Delen Geplaatst: 15 april 2011 Pijn in zijn zak denk ik Harley hier is drukker dan voor de castratie, lijkt wel of ze er een extra bal bij gedaan hebben in plaats van zijn ballen verwijderd:p Goed dat hij wat eet en drinkt! Keutelt en plast hij ook al? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast xKonijnenlover Geplaatst: 15 april 2011 Delen Geplaatst: 15 april 2011 Pijn in zijn zak denk ik XD Hoe gaat het nu met Boes?Mijn Skipper is ook onder het mes geweest en daar ben ik heel blij. Wat was het een wild mannetje xDNu heeft hij een lief vriendinnetje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
brigit Geplaatst: 15 april 2011 Delen Geplaatst: 15 april 2011 ik had mijn ram op handoeken (uit de droger want dan zijn ze zachter)en die keek ik een paar keer per dag na en wannneer nodig legde ik een schone neer.En de eerste 2 dagen zetten ik zijn voerbakje wat dichter bij hem neer zodat hij niet zijn hele hok door moest.En ik had andijvie voor hem gekocht. (troost voer) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluffy_Teddy Geplaatst: 16 april 2011 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2011 (aangepast) Boes heeft al geplast en gepoept, dus dat zit wel goed.Dinken heeft hij niet zo heel veel gedaan, maar dat kan ook komen omdat hij wat wortel heeft gehad, daar zit ook wel wat vocht in.De plek ziet er goed uit, geen verkleuring o.i.d.Er is een heel klein miniscuul wondje, maar dat ziet er ook mooi uit.Boes loopt zijn hele kooi door en hij doet het echt prima. 16 april 2011 aangepast door Fluffy_Teddy type-fout Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten