Ga naar inhoud

Laten vallen...


Cath

Aanbevolen berichten

Is iemand zijn konijntje ook al een uit zijn armen gesprongen toen ze nog klein waren? Ik was net in de tuin met haar en ik ging naar het gras en ze sprong uit mijn armen... ze is nog heel levindig enzo, maar ik wil het even zeker weten, ze gaat toch niet dood?:(:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze loopt noch normaal enzo ja, maar mijn vorig konijntje is ook uit mijn armen gevallen, hij was wel al heel oud en ik denk altijd dat hij daarom dood is gegeaan maar mijn ouders zeggen dat hij gewoon te oud was... en ik heb dus heel veel schrik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is mij ook overkomen bij Juul. We hadden haar in de ochtend opgehaald en in de middag sprong ze opeens spontaan (angst??!!) uit me armen. En de dag daarna ook. Ik schrok er ook enorm van; zo'n kleintje die van zo'n hoogte sprong, echt schrikken hoor!

Maar tot op heden huppelt en springt ze vrolijk rond! Inclusief de beroemde lente binkies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was zo rond 4 uur

maar ben juist gaan kijken naar de konijntjes en ze was aan het eten en toen ik het hok opendeed kwam ze kijken wie het was en ze ging op haar achterpootjes staan dus nu is alles nog oké denk ik, Ik heb ook een beetje op haar rug gevoeld of ze pijn had maar ze deed niets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was ze op de stenen gevallen?

Is mij ook overkomen bij Juul. We hadden haar in de ochtend opgehaald en in de middag sprong ze opeens spontaan (angst??!!) uit me armen. En de dag daarna ook. Ik schrok er ook enorm van; zo'n kleintje die van zo'n hoogte sprong, echt schrikken hoor!

Maar tot op heden huppelt en springt ze vrolijk rond! Inclusief de beroemde lente binkies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .