Ga naar inhoud

Misty wormen?


bino&dido

Aanbevolen berichten

Ik had vanmiddag een worm gevonden bij Misty maar wist niet of deze aan haar geplakt zat of uit haar kwam. Dus ik verder kijken naar haar kontje, was die heel erg vies met poep enzo. Dus even getwijfelt en toen toch maar even langs de dr geweest.

Bij de dr zeiden ze dat ze geen wormen had maar wel was der kontje wat vies dus die hebben ze schoongemaakt. Vraagt de dierenarts: watvoor voeding krijgt ze? dus ik uitleggen dat ze Hope Farms super trio krijgt en hooi en wat groenvoer. Zegt ze: misschien kan je een beter merk voer kopen? Dus ik weer: nou dit voer is wel goed hoor.

Ze had volgens mij geen idee wat Hope Farms is.:he: Ik verkoop zelf konijnenvoer dus ik weet best dat dit goed voer is.:love:

Misschien had Misty in de tuin van een plantje gegeten of teveel groente op ofzo. Maar in haar hok lag ook niet echt plakpoep alleen was het denk ik wel ietsje natter dan normaal.

Maargoed, Misty is weer schoon en hoop dat ze schoon blijft! :mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

het dierenziekenhuis was ik nu geweest, maar met bino en dido ging ik naar een andere dierenarts vlakbij het centraal station.

Mijn 3 konijntjes zitten trouwens weer samen, ze zijn nog niet helemaal dikke vrienden maar ze vechten niet meer dus dat komt wel weer goed.

aangepast door bino&dido
Link naar reactie
Delen op andere sites

Over welke wormen had je het nu....ben eff het spoor bijster.

Maden bij het konijn door vieze kont is dodelijk namelijk!

Datje da de opmerking geef over ander voer is heel juist.....overigens je kan een konijn met gevoelige darmen hebben dan werkt het ss voer goed, zodat ie geen plak poep meer krijgt.( dus minder kans op de dodelijke maden)

Wormen door besmetting is goed te behandelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het waren geen maden, waarschijnlijk was het een worm die in haar vieze kont was blijven hangen. Ze hebben alles goed schoongemaakt en hoop dat ze het nu zelf schoon houd. Verder had ik geen echte plakpoep gevonden, ietsje zachter dan normaal misschien maar dat viel allemaal wel mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .