Ga naar inhoud

Lokdoosjes net de ren..


Daniellespring

Aanbevolen berichten

Lieve allemaal,

Gisteravond zag ik in de ren van mijn konijnen mieren lopen..het waren er nog niet super veel, maar wel aardig wat. Ovover een maand ga ik verhuizen en verhuizen zij mee, ik zoek dus eigenlijk naar een oplossing die effectief en snel werkt, het hok verplaatsten is helaas geen oplossing. ik heb ak wat stuivers in en rond het hok en ren gelegd en nu wilde ik lokdoosjes buiten de ten zetten, zodat de nijnen daar niet aan kun deen zitten. Maar ik vroeg me af of de mieren de giftige stof in de lokdoosjes zitten meenemen en dat dat dan schadeijk kan zijn vo

or de konijnen...of nemen de mieren dit mee naar hun nest onder de grond en hebben ze er geen lasr van...wie kan mij helpen?

Sorry voor evt. Spelfouten...is getypt o mijn telefoon, internet ligt er thuis uit...

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet hoe dat soort doosjes werken, maar als ze met langzaam werkend gif werken zoals muizenlokdoosjes dan lopen je konijn niet zoveel gevaar als de konijnen ze niet opeten en de mieren niet over het eten lopen lijkt me.

Maar zeker weten doe ik dat niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .