Ga naar inhoud

een oor omhoog en een oor hangt


soof

Aanbevolen berichten

Hoi, misschien een rare vraag, maar is het normaal als een oor hangt en oor rechtop blijft staan ? Ik heb nu een halve dag een NHD van 7en halve week oud en vraag het me af. Vind het wel een grappig gezicht. maar ben wel nieuwsgierig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihihi ik zit ook vaak aan hun oren. Ik heb één voedster en die heeft abcesjes op één van haar oren gehad. Die laat ze nu

altijd hangen dus ik denk dat dat oor een lui oor is geworden, hahaha. Ik heb drie konijnen met één oor omhoog en één

oor omlaag, eentje met meestal hangoren en drie met meestal rechtop oren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij zeer jonge hangoortjes kunnen de oortjes vaak nog al eens alle kanten op gaan staan ;)

Bij het ouder worden trekt dit meestal bij, bij raszuivere konijnen.

Mijn Nina is een lekker rasloosje & heeft nog steeds regelmatig vliegtuigoortjes:

joseeke-albums-nina-and-gerrit-picture31040-mooi-poseren.jpg

Maar regelmatig staan ook beide oortjes rechtop. Vooral als ze heel alert is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog zo'n leuk hangoorkonijn dat een oor heeft dat omhoog staat!

Hij is nu een jaar een een paar maanden, maar nu hij wat ouder is, hangt zijn oor meer en heeft hij twee hangoren, maar vaak genoeg, bij het horen van bepaalde geluiden of als hij oplettend is, dan gaat zijn ene oor weer omhoog.

Wij vinden het wel de charme van onze Snuf! Maakt hem zo lekker Snuf.... onze lieve lobbes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

gelukkig !! ik heb een foto van onze dame Noortje bij mijn profiel staan. ik krijg het niet voor mekaar om hem als avatar te verkleinen. Omdat hij nog moet wennen en ik hem niet teveel wil laten schrikken heb ik nog maar 2 foto's gemaakt ;-) Oja, het vriendje krijgen we 7 april en die heet Noedels. Onze kinderen hebben de namen zelf bedacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .