Ga naar inhoud

Konijntje gevallen


Snoosje

Aanbevolen berichten

Ik was mijn konijn aan het verplaatsen toen zij plotseling heel wild werd en uit mijn armen sprong.

Ze kwam hierna op de grond terecht vanaf borst hoogte. Ben zelf 1.82m

Na geschrokken weg gehuppeld te zijn begon ze heel raar te doen.

Spastisch bewegen met hoofd. omhoog zo iets:yes: en dan helemaal in de nek.

Na naast haar te zitten en rustgevend te aaien huppelde ze weer rond.

Mijn vorige konijn heeft vaker zulke vallen meegemaakt en huppelde altijd meteen weer vrolijk naar mij toe voor een knuffel.

Nu is ze na een kwartiertje weer de oude.

Maar ik maak me wel zorgen over het gebeuren na de val. bij andere konijnen nooit eerder gezien. moet ik mij hier erg zorgen over maken?

Bij een eend wel maar die vloog na even vasthouden meteen weer weg dus heb ik een lange termijn bijwerkingen kunnen zien.

zelf gedaan:

Gerust gesteld.

Tandjes gecheckt, waren nog heel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze gewoon nog rondhopt, heeft ze haar rug niet gebroken. Ze zou een hersenschudding kunnen hebben maar als

ze nog eet en doet, lijkt het me dat het wel okee is met haar. Als ze een pootje heeft gebroken, zal ze daar niet op

staan of lopen. Voor de volgende keer, grijp haar gewoon in haar vacht vast heel snel. Dan maar wat haar eraf.

Schrikken zeg!! Ik zou het even aankijken zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast xKonijnenlover

Ik wordt ook altijd een beetje bang als mijn konijntje valt, dat er hopelijk niks aan de hand is.

Even goed nakijken of er niks aan de hand is ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er was gelukkig niks om mij zorgen over te maken. Wat een opluchting.:love:

Ik heb idd ook een bak. Maar dit moest even van de ene ren naar de ander dus kan wel even dacht ik . Bleek helaas niet te kunnen volgende keer ook voor een klein eindje in de bak vervoeren dus.

Bedankt voor alle reacties :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik til om deze reden ook nooit mijn konijnen op... als het nodig is en ik moet met ze naar de da dan blijf ik heel laag met mn vangbewegingen en staat de box op de grond waar ze in moeten...

Gijs die doet altijd zo achterlijk (adhd) en ik wil het niet riskeren..

Het lijkt mee te vallen maar een check kan geen kwaaD1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .